2007-05-31 19135
Ferrari by Hamann
Ferrari by Hamann
Ferrari by Hamann
Ferrari by Hamann
Ferrari by Hamann
Ferrari by Hamann
Ferrari by Hamann
Ferrari by Hamann
˜nieznajomy : 2007-05-31 17:55:32
zajefajne autko
˜insane : 2007-05-31 19:43:17
całkiem fajne.. ale wole m6 hamann'a.. żółta z czarnymi wstawkami.. wymiata.. no ale reasumując - niezłe :)
˜Piotr : 2007-06-01 09:15:25
Straszne! Tak spier.....ić Ferrari!!!
˜student : 2007-06-01 11:58:45
wyglada jak plastikowy
˜gregor520i : 2007-06-01 17:38:50
niemiecka firma hamman powinna zostac przy BMW a nie zajmowac sie pierdolami...
˜alek : 2007-06-01 19:01:36
wyglada jak resoraczek ;))
˜niesmi! : 2007-06-01 22:26:35
Ble...pff. FU!!!
˜piecho : 2007-06-01 23:15:21
podobają mi się te matowe lakiery. reszta dp bani, niech wracają do zacnych, niemieckich czołgów tuningowania
˜A : 2007-06-02 23:49:01
BADZIEW
˜Sargo : 2007-06-04 23:23:55
fajny ale jeden problem... co to ma ja byc za kolory?!
˜x : 2007-06-05 21:02:31
pierdolniete zdjecia kurwa wcle nie widac go od tylca.. idz ty w chuj -.-
˜pizeres : 2007-08-19 23:18:55
Są gusta i gusciki...-Ale mnie to sie nie widzi niestety za bardzo razi...
˜tuly : 2007-08-25 14:39:44
mam najszybszy wuz najlepszy w mieście
˜hat : 2008-04-12 15:05:32
znowu jakiś pomarąńcz na czerni nie nejlepiej obciachow jak dl amnie
wielokropek : 2009-03-12 16:31:02
Jak dla mnie kwintesencja sportowego auta, moze ten kolor troche na felgach razi, ale reszta bardzo mi sie podoba
hct10 : 2009-05-11 18:16:46
Lubisz to sie bawisz.
A komenty typu słaby, mam lepszy, wioska to słowa prostaków których nigdy niebedzie stać nawet na auto klasy sredniej. No taka prawda. Zaraz tłum ludzi mi pojedzie itd. Mnie tez nie stać ale nie jaram sie jak Wy. Ogarnijcie sie, ile wy macie laT?