2007-06-19 22079
˜nobody : 2007-06-19 14:37:50
bez sensu ... zmarnowac tak prawie ze nowy samochod
˜Krystian : 2007-06-19 14:51:57
nowy?! oni tam takie zlomuja... hehe. a co do motywu to fajne ;] niezly eksperyment.ciekawe tylko czym go pocieli.laserem raczej nie bo nie jest nic osmalone
˜owca bez oka : 2007-06-19 15:05:24
recznie ?
˜killa : 2007-06-19 15:20:06
Prawie nowy ?? Przeciez to stary rupiec jest :/ Do wora z nim !!
˜lol : 2007-06-19 15:35:59
Spoko, nasi spece by go jeszcze zespawali, wyklepali i i pszedłby na allegro :))
˜mariusz : 2007-06-19 16:05:15
teraz wezma za niego wiecej jako pomoc naukowa dla mlodych mechanikow :)
˜N. : 2007-06-19 16:13:13
Prawie jak Damien Hirst :D
˜sims@ : 2007-06-19 16:18:40
lolu: taką mamy młodzież - mówię także o sobie - że może to ktoś nawet kupić na allegro za 300 000 zł widziałam takie oferty tam
˜Ryb : 2007-06-19 16:21:37
A może to wynik podziału majątku! :-))))
˜tomek89 : 2007-06-19 16:37:42
zastanawiam sie jak oni pocięli szyby przednia i tylną ;p
˜dzika : 2007-06-19 17:25:20
yyyhmmhmhm.. jak równiutko
˜rafal : 2007-06-19 19:47:28
chyba łatwo sie domyslic ze bylo ciete laserem ?
˜Astre Occlu : 2007-06-19 20:17:39
Laserem??? pozostawił by po sobie podtopienia i zwęglenia. to tutaj to poprostu....po co ktoś wpadł na taki pomysł?? ;] nudzi sie w domu nudzi.
˜Astre Occlu : 2007-06-19 20:18:32
PAlnik acetylenowo tlenowy...wyżynarka flex i tp...no i kilkanaście godzin roboczych
˜klingon 666 : 2007-06-19 20:41:54
Kochanie którą połóweczką dzisiaj jedziesz ?
˜klingon 666 : 2007-06-19 20:44:03
co do równego cięcia to miecz hattori hanzo
˜m-spec : 2007-06-19 22:26:10
auto bylo ciete pila, co mozna zobaczyc po zakrzywieniach powierzchni przy koncach, szyba byla cieta oddzielnie, a potem wstawiona, palnik nie mogl byc uzyty, bo by stopil tapicerke, laser - czyt. CO2 - pozostawia nadpalone krawedzie podobnie plazma, ale troche mniej nadpalone. Ogolnie fajna robota, bo tarcza musiala miec ze 3 metry srenicy.
˜plum : 2007-06-19 23:55:16
szyba szyba i jeszcze raz szyba....how??
˜Piotr : 2007-06-20 00:14:06
plum- zapytaj Obi-Wana Kenobiego
˜CKZ : 2007-06-20 03:21:35
Ja bym obstawiał że piłą taśmową ;] w wersji xxl
˜Wiadomo : 2007-06-20 08:20:56
photoshop jak nic
˜sizar : 2007-06-20 09:21:56
wiadomo ty sam jesteś jak photoshop, widziałem już coś podobnego, jak kolega wspomniał --> piła taśnowa w wersji XXL.
˜alunia : 2007-06-20 11:19:14
kuźwa pod kazdymi zdjeciami znajdzie sie jeden madry co napisze "photoshop"
˜Arv : 2007-06-20 15:08:26
Hmm, ciekawa koncepcja podziału majątku ;>
˜photoshop : 2007-06-20 15:37:51
nie, to nie byłem ja. może to był ten luj paint shop pro? ;D
˜Kaczor : 2007-06-22 23:01:12
Widziałem jak cieli laserem samochód podobnie wygląda .
˜Astre Occlu : 2007-06-23 09:43:19
W filmie "kosmos 1999"???
˜mj : 2007-07-06 00:04:46
kult Arahja, pasuje jak ulal :)
˜Memento : 2007-07-29 21:08:39
Sporo pracy włożyli
˜Astre Occlu : 2007-12-15 22:28:50
albo nowoczesna technologia ktorą widziałem na discovery . inzynierowie z usa mają taką technologie i budują mosty wlasnie taka techniką i ponoć większą czesc tej technologii stwożyli polscy uczeni mieszkający w rosji
˜Eee. hujowo : 2008-01-25 22:17:29
Stałem kiedyś za czymś takim na lawecie, tylko że ćwiartke miał wyciętom. Ale było idealne cięcie, chyba tylko laserem, a ten jest tak spierdolony że go chyba brzeszczotem piłowali.
˜MONIA : 2008-02-10 18:09:13
CHYBA W TRAKCIE ROZWODU NIE MOGLI SIĘ DOGADAĆ
˜swiros : 2008-04-06 18:16:43
hmmm... ciekawe pod co wpadl ;] hehe... ja jestem na nie co do pily tasmowej... zauwazcie ze szyby sa cale a od pily to by popekaly
k1kris : 2011-01-31 15:09:28
szyby byly ciete osobno.widac ze zamiast gmy ktos nakleil tam czarna tasme zeby to ukryc. reszte zrobila to pila tasmowa