2007-08-28 120936
1 / 2
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
Gwiazdy bez makijażu
1 2
˜libora : 2007-08-28 17:08:09
łeee ochyda
˜xxxxxxxxxxxx : 2007-08-28 17:13:51
calkowita kompromitacja!!!!!!!
˜Bą Wiwą Epikurejczyk : 2007-08-28 17:14:06
Ale paskudy
˜Crazy Agatka : 2007-08-28 17:21:53
A oglądając je w kolorowych gazetach wyglądają na idealne... rzeczywistośc jednak jest inna ...
˜Rybuś : 2007-08-28 17:48:42
takie porównania są bez sensu, zdjęcia z różnych okresów, ludzie robią różne miny, popatrzcie na siebie jak się umalujecie i ubierzecie a jak wyglądacie jak wychodzicie tylko po bułeczki do sklepu, wtedy zobaczymy
˜ble : 2007-08-28 17:59:27
takie pierdolenie!:/ wiadomo ze z makijarzem sie wyglada lepiej niz bezniego... i niewiadomo kiedy te zdjecia byly robione i jeszce z jakimis glupimi minami to dajcie spokoj
˜. : 2007-08-28 18:57:43
:)|(:
˜owca bez oka : 2007-08-28 21:06:58
przeraziłem się .... masakra
˜lala kicz : 2007-08-28 21:46:57
Tu raczej chodzi własnie o to by pokazac ze ci ludzie też maa prawdziwą twarz.. że są tacy kurna mega turbo zwyczajni.. i ze nie trzeba brac tego kolorowego plastiku na serio...
˜Dex : 2007-08-28 23:12:21
Myslicie ze jest szansa na to aby jakis tani brukowiec w pogoni za supersensacja retuszowal podobne zdjecia "in minus" ?
˜Hahaha : 2007-08-28 23:41:02
Ale dlaczego na wszystkich zdjęciach bez makijażu mają takie sino-niebieskie twarze ?
˜KOJOT : 2007-08-28 23:46:47
bleee
˜Wilk : 2007-08-29 06:59:15
lala kicz ma racje... tez tak to odbieram... Cameron Diaz idealna kobieta bez makijazu normalna do zdobycia :)
˜Mata : 2007-08-29 08:53:59
Od ćpania mają takie twarze
˜Arv : 2007-08-29 10:07:26
Madonna i tak wygląda spoko
˜rosi : 2007-08-29 11:02:56
ta retusz robi swoje.... zeby była sensacja
˜mia : 2007-08-29 13:45:33
ale dlaczego te wszystkie gwiazdy chodza w takich lachmanach na codzien zwykli ludzie jakos ubieraja sie po ludzku a anie hodza w wbrudnych rozciagnietych t-shirtach
˜zielona : 2007-08-29 22:08:28
Moim zdaniem tu nei chodzi nawet o to jak wiele robi makijaż, ale ile więcej robi obróbka komputerowa fot które ukazują się w tabloidach... potem wychodzą takie porównawcze cyrki. Poza tym - to tylko ludzie ;-)
˜pycia : 2007-08-30 11:35:34
To chyba pokazuje, że nie warto porównywać się modelkami i gwiazdami z okładek
˜Szczepanus : 2007-08-31 01:04:57
KU...a ja zaraz ide spac jak ja do cholery usne!? No szczerze jeszcze nie widzialem zadnej dziewczyny w polsce co by mogla dorównac chodz minimum w brzydocie tym maszkarą. Polki góra wszystkie sa dla mnie gwiazdami
˜m : 2007-08-31 01:09:58
jedno moge powiedziec, pycia ma racje i nie mozna sie przejmowac tym co jest w gazetach bo mozna sie pociac...a co fo tych zdjec to jak mnie by tak wymalowac to tez by byla ze mnie niezla laska :) niestety mnie na to nie stac i musze z tym zyc. takie osoby jak te na zdjeciach wracajac do"normalnego"zycia by sie powiesily bo kilo tapety na gebie to dla nich podstawa!!!zycie...i tyle
˜m : 2007-08-31 01:10:23
ehhhhhhhhhhhh szkoda gadac
˜Bleee : 2007-08-31 20:49:51
Moja byla miala podobnie Bez makijazu wygladala calkiem inaczej Bleeeee
˜oczko mędrca : 2007-09-02 14:19:34
dobry makijaz i wszyscy mogą stac sie piekni :D
˜pionieer : 2007-09-08 20:35:27
o matko!!!! szok!!!
˜olivia : 2007-09-10 21:28:36
odrażające
˜lukasz : 2007-09-18 12:24:57
przeciez te zdjecia bez makijazu sa tak poretuszowane ze az szkoda patrzec
˜ewelina : 2007-09-29 00:57:01
a wszyscy mysla ale bym ja...gdybym ja mial to powodzenia hehe
˜Bladaska : 2007-10-05 23:08:37
oja,a ja tak mowilłam ze chciałabym wygladac jakjsk ktoras z nich,a tera widze jakie sa naprawde bleeeeeeeeee to ja jest przesliczna w porownianu do nic heh Maskara.
˜myszka : 2007-10-07 18:38:55
one sa okropne bleleeee
˜emiaijustyna : 2007-10-10 12:15:08
ONE SA OKROPNE!
˜marian : 2007-10-11 18:31:39
downy przeciez to jakis walek jest
˜Weronika : 2007-10-14 21:29:02
i powiedziec ze ja mam kompeksy:/ehh
˜KAMILA : 2007-10-19 14:58:31
TE KOBIETY POWINNY BYC NAZWANE POTWORAMI XI WIEKU
˜Oliwia : 2007-10-20 04:02:47
Mam zdecydowanie lepszy humorek dobrze dobrany makijaz to magia.
˜Katia : 2007-10-20 23:25:23
tak to jest jak sie czlowiek od mlodych latek maluje!!!
˜Katia : 2007-10-20 23:25:24
tak to jest jak sie czlowiek od mlodych latek maluje!!!
˜sartyu : 2007-10-22 22:23:15
bleeeeeeeeee
˜456 : 2007-10-25 13:20:16
to jest okropne...... i z reszta jak widac gwiazdy nie sa takie piekne;P
˜karolina : 2007-10-27 19:27:00
Boze ja myslałam że one takie idealne a to są potworki jakich mało haha niczym Shrek!!!!! hahahah
˜mc : 2007-10-28 09:59:50
ożesz ty ***** ;O
˜zaneta : 2007-10-30 18:06:27
te gwiazdy na ekranie wygądaja jak moja dupa
˜Marcin : 2007-10-30 18:37:52
i to wszystko dziewczyny robi tapeta wiec .... pilnujcie sie
˜lonia : 2007-10-30 20:47:59
mają dobrych fachowców od wizerunku
˜Ewelina : 2007-11-01 17:19:00
Boze! to jest niemożliwe żeby pod toną pudru kryła się taka okropna gęba!
˜Ola : 2007-11-03 18:21:41
jak widać w rzeczywistości one są okropne!! są bardzo brzydkie!! wysuwa sie wiec wniosek: ,, im masz wiecej kalsy tym jestes piekniejsza".
˜gosia : 2007-11-04 19:17:53
i pomyśleć że faceci na nie lecą
˜gosia : 2007-11-04 19:17:54
i pomyśleć że faceci na nie lecą
˜gosia : 2007-11-04 19:23:04
o mały włos ekran by przelecieli na widok tych masek nie zdajac sobie sprawy ze w taka gwiazdke to tyle wszystkiego naładują aby w ogóle do ludzi wyszła ale co tam teraz to tylko wygląd sie liczy a nie serce a to ze ktos ma pół tony na sobie czegoś to nie ważne! Czyż nie jest tak chłopcy?
˜Edzia : 2007-11-05 19:10:16
Śliczne potworki ;d
˜Madziulek : 2007-11-06 18:26:50
Niestety gwiazda nie równa się się piękność... szkoda....
˜Ewelina:)) : 2007-11-07 15:14:53
I one pewnie myśla że bez makijazu nikt ich nie widzi!
˜kolo : 2007-11-08 01:04:47
a moja dziewczyna nawet rano jest piekna
˜magggda : 2007-11-08 13:51:41
a niby sa uosobieniem piekna.przy nich bez makijazu to ja jestem pięknoscia,a faceci chca miec kobiety takie jak one hehehe
˜Lolik : 2007-11-09 12:03:18
lol ale zajefajnie wyglądają poprostu załamka....xD
˜asia : 2007-11-09 17:54:41
masakra jak się patrzy na nie to aż się wczorajszy obiad cofa :)
˜Kasia=) : 2007-11-12 10:22:39
po prostu same ideały :-) hehehe
˜martina : 2007-11-12 13:14:09
dobrze wiedziec ze wcale nie sa tacy dodkonali. pocieszajace :)
˜Onja : 2007-11-14 11:36:09
zauwazcie kiedy i jak sa te zdjecia robione? wybrane pewnie najglupsze miny, z zaskoczenia... kazdy tak beznadziejnie moze wyjsc, gdy robi mu sie takich ujec kilka i wybeirze najgorsze;P a co? te gwaizdeczki malaja na codzien ( sklepy itp) lazic w najpiekniejszych kreacjach i non stop nakladac na siebie tony tynku?? wyluzujcie... przemawia przez was czysta zazdrosc, ze moze myslicie ze wygladacie lepiej a siedzicie z tylkami w domu;P pozdro
˜Aska : 2007-11-14 11:37:38
każdy wygląda ślicznie z tapeta
˜Darcia : 2007-11-18 11:50:56
boże co to za potwory....
˜Bruce : 2007-11-20 00:56:27
Ha !!! A na 5 fotce od końca babka lepiej wygląda niż oficjalnie - lol Poza tym nie wiedzieliscie że Hollywood to ściema ;D
˜roksana : 2007-11-23 17:48:00
o fuuuuuu,...................jakie brzydule...leeeee a uwazaja sie za takie pikne
˜--_-- : 2007-11-25 21:45:12
Nuuuudyyyyyyyy
˜Dorota : 2007-11-30 20:31:23
feeeee!!!! od razu lepiej sie czuje:]
˜kissie : 2007-12-01 14:15:19
onja- zgadzam sie z toba!!!! wybieraj najgorsze zdjecie z najgorszymi ujeciami a poza tym te ladne zdjecia sa z paru miesiecy a moze i lat wczesniej a te gorsze nowsze mozna to zauwazyc po kolorach wlosow i takie tam naprawde ludzie ktorzy zakladaja takie strony poprostu nie maja lepszych zajec
˜monika : 2007-12-01 14:21:49
kissie i onja zgadzam sie z wami i z reszta ktora twierdzi podobnie. a tak wogole to czy te zdjecia nie sa komputerowo zmienione??? (te brzydkie) przeciesz kazda z nas moze sie umalowac ulozyc sobie wlosy i ubrac sie ladnie, moge sie zalozyc ze tez wyglondaly byscie ladnie a po umyciu i przebraniu sie o wiele gorzej.... i wtedy wszystkie stwierdzicie ze kazda moze sie zrobic na pieknosc bo kosmetyki sa do tego! a tak poza tym to wielkie swinstwo pokazujac takie zdjecia swiatu
˜Adaś : 2007-12-01 14:30:29
"one sa okropne", "to straszydła", "bleee" dziewczyny spokojnie przeciesz wy wcale nie jestescie ladniejsze ;) buzia dla kiss, moni i onjii
˜Madziolza : 2007-12-03 19:13:04
Haha te gwiazdy to brzydoty!W moim mieście są o wiele ładniejsze dziewczyny!
˜Marta : 2007-12-05 22:50:52
i to mi sie podoba, przynajmniej widac, ze to tacy samy ludzie jak i my, nieladnie tak udawac swintuchy :) (mowie o gwiazdach)
˜niewiem : 2007-12-06 12:53:24
kazdyma kiedys ten jeden gorszy dzien i oni ten dzien wlasnie ujeli w tych zdieciach
˜maria : 2007-12-09 22:38:43
sarah jessica pareker wyglada fajnie! reszta to tragedia
˜Paulina;P : 2007-12-15 14:16:23
O Boże....!!!!!A niby tacy piękni z makijażek bleeee.:]
˜Aga : 2007-12-18 03:20:58
tragedia szkoda słów
˜lapatol : 2007-12-19 18:15:08
ale hujowe kurwa puszczam pawia ja ciew ale pochwy
˜Marta : 2007-12-23 16:21:19
Jaa by mi ktos powiedzial,ze maja tyle pieniedzy to bym w to nie uwiezyla.
˜Kara : 2007-12-26 16:05:17
KaZdego maskuje makijaż chyba kazda gwiazda z makijażem wygląda lepiej a sztuką jest wyglądać bez makijażu lepiej...
˜Kara : 2007-12-26 16:09:47
Każdy bez makijażu wygląda okropnie a sztuką jest wyglądać pięknie w naturalnej postaci i to mi się podoba naturalnie te gwiazdy są piękne bo są bez makijażu!
˜Patka : 2007-12-27 18:32:40
to tylko dowód na to , że makijaż czyni cuda !!
˜paulina i kamila : 2007-12-27 20:06:33
jestescie ochydne jak mojA DUPA PODCZAS SRANIA
˜diabliczka : 2007-12-28 20:22:30
polowa tych zdjec jest z planu.one zostaly wystylizowane na takie paszkwile,ale jesle nawet sa takie naprawde to co z tego.nie trzeba sie z nich wysmiewac odrazu
˜jnw : 2008-01-02 23:31:38
hihi, aż chciałoby sie powiedziec: nie taka baba straszna jak się umaluje:)
˜malwina : 2008-01-06 13:22:52
makijaz moze zmieniac ludzi ale i co z tego powinno sie kochac takim jakim sie jest a nie za urode
˜korki : 2008-01-08 22:12:37
ja pierdole ale dupy
˜Marta : 2008-01-09 10:41:46
Teraz można się przekonać,że te ślicznotki to tylko tania podróba kobiet!!!
˜andzik : 2008-01-09 11:55:53
ale potwory
˜ewela : 2008-01-09 13:27:18
ja bez makijażu wyglądam 1000 razy lepiej. ciekawe jakbym wygladała pomalowana profesjonalnie
˜ewela : 2008-01-09 13:28:17
ja bez makijażu wyglądam 1000 razy lepiej. ciekawe jakbym wygladała pomalowana profesjonalnie
˜Lola : 2008-01-09 14:17:31
widocznie nie trzeba być pięknym aby móc zdobyć sławe...
˜JUSTYNA : 2008-01-09 16:20:15
GDY BYM ZOBACZYłA KTóRąś w nocy to chyba na zawał bym padła
˜ola : 2008-01-09 19:24:29
wie ktos moze gdzie mozna znalezc vanesse hudgens i zaca efrona bez makijarzu?? czekam na odpowiedz...:)
˜ola : 2008-01-09 19:24:58
plis plis plis
˜KIKA : 2008-01-09 19:27:20
My zwykle dziewczyny nie musimy niczego sie wstydzic bo nie musimy niczego udawac a one niestety TAK !!! Koszmar bo z czego innego zna je swiat , z wiecznie pieknego wygladu .Niestety na pokaz !
˜iza : 2008-01-10 08:36:25
jak mozecie tak pisac? to tylko ludzie tyle zo o nich sie ciagle gada.. a reportezy wybieraja takie momenty w kturych gwiazdy nie za dobrze wqygladaja... ja tez ladnie nie wygladam gdy np. baluje cala noc... tyle ze miedzy zabawa a praca na planie jest wielki reuznica... praca nja planie jest po prostu okropna!!!! ja bym nie chciała pracowaac na planie.. wam sie wydaje ze jest tom cos milego i wogole... to jest nie prawda... radze sie zastanowic nad swoim komentarzem zanim go napiszecie...
˜Niezidentyfikowane : 2008-01-11 15:18:44
O LoL
˜karola : 2008-01-11 22:23:11
i gdzie wasze piekne gwiazdeczki???
˜marta : 2008-01-12 21:48:45
przeciez kazda z nas moze uzywac kosmetykow i byc piekną, a wiec bez zazdrosci moje kochane. zbierac tyłki i do kosmetycznego po podklad, puder,tusz i cienie i bedziecie wygladaly jak gwiazdy. przeciez bycie piekna to nie to samo co bycie naturalną.
˜Mariola : 2008-01-15 09:44:12
katastrofa hahaha
˜natak : 2008-01-15 17:12:41
to okropne niekturzy wygladaja jak potwory hehehehehe
˜natka : 2008-01-15 17:13:50
to okropne niekturzy wygladaja jak potwory hehehehehe pomylone imie hehehe
˜ulek : 2008-01-17 16:35:14
oo boshe masakra jak wy wyglądacie aha taka doda myśli żę jest piękna jak się pomaluje heh :)))
˜kamil : 2008-01-18 19:28:58
angelina to jest najwieksza smaciara i piz
˜kamil : 2008-01-18 19:28:59
angelina to jest najwieksza smaciara i piz
˜kamil : 2008-01-18 19:28:59
angelina to jest najwieksza smaciara i pizda
˜kamil : 2008-01-18 19:28:59
angelina to jest najwieksza smaciara i pizda
˜kamil : 2008-01-18 19:29:43
zart\
˜Kamil : 2008-01-20 13:34:14
HaHa a ja myslalem ze najbrzytrza to jest siostra maciusia z klanu
˜tomo : 2008-01-22 11:03:18
kamil a ja myślałem że najbżydszy i najgłupszy jesteś ty że się tak śmiejesz z maciusia i jego siostry pacanie
˜tk : 2008-02-08 20:36:38
kamil jesteś muł pasiasty
˜ciekawski : 2008-02-15 23:06:00
Madonna najlepiej wygląda ;)
˜Eeee : 2008-02-18 22:58:30
Słuchajcie!!! To tylko ludzie, każdy wyglada raz lepiej raz gorzej. Popatrzcie na swoje kobiety rano po imprezie, bez makijażu. To narmalka.
˜oli : 2008-02-20 19:50:32
madonna sie trzyma nawet niezle
˜olo : 2008-02-29 11:30:04
tylko madonna,reszta to paszkwile,co one żelazek nie mają borciuchy
˜mmm : 2008-03-02 01:34:13
stawia na zadbaną naturalność
˜Lutek45 : 2008-04-07 21:26:33
Czy to są te same osoby? Mam wątpliwości
˜defer : 2008-04-12 04:16:38
większość to i w makijaży brzydka
˜Dodusia : 2008-04-13 17:34:50
wyglądasz jak zdechła świnia
˜Glowinggrace : 2008-04-15 00:22:08
Kochani te makijarze to specjalnie dla nas po pracy oni tez chca byc ludzimi czystymi obmytymi zeby ta skora odzyla, co wy od nich chcecie czy wygladacie lepiej jak rano z lozka wstaniecie? Wstydzcie sie oni tez maja problemy ze skora, tak jak my.
˜DAAGA : 2008-04-20 19:21:34
HAHAHAHA ZAFSZ ICH NIE WIDA
˜amelia : 2008-05-06 00:16:11
dajcie na luz...to kultura masowa a one musza ładnie wyglądać i mieć tony makijażu bo to ich praca. to normalni ludze tylko że media robia z igły widły
˜Karolina : 2008-05-18 12:37:18
Ale ryje
˜m : 2008-05-21 09:24:13
tylko tyle??
˜arek : 2008-05-31 15:13:52
dajcie tu scarlet johanson hehehehehe
bamborka17 : 2008-07-09 16:47:58
czysty fotomontaż - nie lubię kiczu
nyga : 2008-07-09 17:49:03
AAAAA jaki pogrom !!!
malabeatka25 : 2008-08-01 22:22:59
BESTIE!
kovkov : 2008-11-29 19:24:32
niektóre to i z makijażem są brzydkie
madziuleczka : 2008-12-13 22:34:24
jezu sie czepiace... kazdy tak wyglada ... kazdy ma dni kiedy wyglad okropnie! i kady ma dni kiedy wyglada cudowie... a tu jest to pokazena a ze sa to "gwaizdeczki" to odrazu sensacja ...:/
Riposta : 2009-03-14 13:42:26
karolina spójrz na swój ryj paskudny ;D
cruz : 2009-03-14 17:22:54
ale przecież normlnie wygladaja bez makijarzu, kazdy ma jakieś defekty, niech każdy z nas porówna dzien w którym wygladał dobrze i żle
DO KAMILA SAM JESTES SZMACIARA I PIZDA czy ty ją znasz w ogóle? czy ją oceniasz na podstawie wiadomości z jakiegos serwisu plotkarskiego??? Weż opanuj
malootka003 : 2009-04-29 17:47:25
Człowiek jest tylko człowiekiem, czemu robicie z tego takie halo? Większość kobiet dba o siebie na codzień, ale bywają też chwile kiedy makijaż nie jest ani odpowiedni, ani potrzebny... Na swiecie nie ma ideałów, każdy normalny człowiek wie, że w telewizji ich również nie ma.
kdx125 : 2009-08-13 13:34:10
O właśnie na foto 28 Madonna jedzie do Polski na koncert -Na Bemowo może dojedzie .
19 &20 foto I tu ładna i tu ładna.
centurion : 2009-10-28 16:37:50
hahah a dla mnie wszystkie one bez makijażu wyglądaja jakby ćpały przez pół zycia i to dosc ostro :D masakra nie te twarze do których bylismy przyzwyczajeni w tv :/
Blandeto : 2009-10-28 23:44:34
Zamiast do Boga to powinny się modlić do producentów kosmetyków.