2007-09-05 42646
Krysia z chłopakiem
Krysia z chłopakiem
Krysia z chłopakiem
Krysia z chłopakiem
Krysia z chłopakiem
Krysia z chłopakiem
˜jarek : 2007-09-05 17:36:33
co to ma byc kto to jest?
˜it's me : 2007-09-05 17:42:25
Jarek no to jest krysia a to są jej zdjęcia:]
˜Arv : 2007-09-05 17:51:54
Brzydka i napompowana
˜arb : 2007-09-05 18:27:46
zajebiste, tylko za duzo photoshiopa ;]
˜Miecio : 2007-09-05 18:57:46
jakis wlochaty ziomek
˜owca bez oka : 2007-09-05 20:54:55
wyglada na jakas zećpana i "nieobecną"...
˜alunia : 2007-09-05 20:58:09
tacy włochaci są najlepsi xD
˜jak zwykle pierwszy : 2007-09-05 21:15:21
ale tak Krystyna wyrosła =)))
˜j. dudek : 2007-09-05 21:48:15
to jest krystyna z gazowni.......pewnie przyszłła po rachunek.....:(
˜Ejdz : 2007-09-05 23:34:05
Ale Feeeeeeeeli wielkie widac......w tle :P
˜Mobix : 2007-09-06 00:21:00
Ale z zydem sie zadaje... dobraly sie bezguscia.
˜koles z kanapy : 2007-09-06 02:47:29
ten koles ostatnio sprzedawal mi kebab.
˜Andi : 2007-09-06 03:13:55
Mobix a Ty jestes brudnym polakiem ale z gustem !
˜Mobix : 2007-09-06 09:14:22
Andi, a czy ja kogos obrazilem tak jak Ty mnie? Skomentowalem to co zobaczylem.
˜DeLu : 2007-09-06 10:46:54
czy ona powiekszala sobie cycki czy jest aktualnie w ciązy i jej tak urosly???
˜bober : 2007-09-06 11:19:19
brzydka jak psi huj a on jescze gorszy
˜Minx : 2007-09-06 12:09:13
w ciąży jest
˜DeLu : 2007-09-06 12:11:15
no to zarombiscie jej cycuszki urosly :)
˜Nayak : 2007-09-06 12:45:42
Bombastik sam plastik. Z takim sprzetem mogla by zaczac robic karjere w pornosach
˜fiu : 2007-09-06 15:16:09
ale sobie cycki zrobiła, przesadziła
˜jj : 2007-09-06 19:33:48
w ciazy jest dlatego jej tak urosly.. co nie zmienia faktu ze wczesniej wlozyla sylikon :D
˜kaha : 2007-09-06 20:19:15
ciekawe czy dziecko bedzie karmic .... silikonem ?
˜sasa : 2007-09-06 22:37:03
jakieś nierówne te silikony :O bleee
˜JL : 2007-09-06 23:26:28
Krysia z mężem jak już ;). A piersi tak wyglądają bo jest w ciąży i ma taką sukienkę :D która bardzo podkreśla jej walory :D.
˜vadia : 2007-09-08 04:17:56
popieram silikony troche za duze sobie sprawila:D
˜c--(''.Q) : 2007-09-19 19:54:53
Uuu.. Zrobiła sobie piersi?? Zniszczyła wyjątkowe dzieło matki natury :(
˜urodzony Warszawiak : 2007-10-11 02:38:30
te cycki to silikon?
˜marian : 2007-10-11 17:55:48
cycki fajne ale koles przyjebany
˜horseo : 2007-10-12 00:18:01
patrzcie na jej wyraz twarzy, ona jest na koksie! dolna szczeka jej zdretwiala!
˜ochr to kond : 2007-11-05 18:34:18
kobietom to na starość cycki rosną przynajmiej gwiazdom ten jej koleś to albo niedomyty albo przykurzony
˜wacek : 2007-11-06 06:48:58
nie ładna
˜ziom!!!!!!!!!!!!!!!!!! : 2007-12-01 16:32:21
te cycki to odjazd kobieta dobra do ru.............. ale ten koles jakis przyczymany
˜tom : 2007-12-03 21:06:59
kto cie dupi i czemu nie jo]
˜1w : 2008-01-06 15:35:35
ale ma ladne piersi
˜moa : 2008-02-03 14:06:47
fajne baloniki
˜m : 2008-03-24 18:26:12
fajne bo silikonowe
˜jucha : 2008-03-24 18:27:44
na 1 szym zdjeciu widac jak ma napieta skore az jej zyly na cyckach widac od tej naciagnietej skory przez operacje - oblesne
˜plokaj : 2008-04-09 18:02:35
bu kaltakta kim yaww
v0yo : 2010-01-13 03:18:20
Piękne na turalne piersi... gładka nieskazitelna twarz.... dosłownie idealna.... o.0
Temple : 2010-05-14 05:59:53
че с ней за хуй страшный??!!!... надо туда ехать все исправлять)