2007-12-03 39012
˜Marcin : 2007-12-03 18:36:31
Fajnie byloby zobaczyc taki w Polsce:D
˜mike : 2007-12-03 18:41:16
zajedwakurwabiste
˜. bart : 2007-12-03 18:43:27
takiego se kupie, albo nawet dwa
˜blackmarket : 2007-12-03 18:52:35
Pierwszy! he he he :)
˜WooYo! : 2007-12-03 20:42:35
Jak tam podlozyc lewarek;]?
˜Mrozikus : 2007-12-03 22:00:20
Mi się to nie podoba... wolę oryginały =]]]
˜Szczepanus : 2007-12-03 23:13:22
Nie wyobrazam sobie takim wehikułem w polsce sunąć a juz tylne koło zmienic samemu to graniczy z cudem te samochody chyba tylko na pokaz sa a nie do jezdzenia
˜chiss : 2007-12-03 23:54:31
To nie sa auta na dziurawe poskie drogi :p
˜benio : 2007-12-04 00:00:45
ale przeciez wszystkie te auta maja pneumatyczne zawieszenie, one nie jezdza tak "normalnie po drogach"
˜do benia : 2007-12-04 16:46:00
pierdol ciuli ktorzy sie nie znaja FRAJERZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
˜bruner : 2007-12-04 19:43:10
Paskudztwo- brrr.
˜heh : 2007-12-05 12:46:32
warszawa/pobieda low rider
˜Cezary : 2007-12-05 20:38:20
Pierdoliź to sobie możesz swoją matkę. A co do zawieszenia to prawda. Wpisz sobie na youtube lowrider to zobaczysz.
˜male piwko : 2007-12-05 21:54:39
ja cie pier.. ale fury
˜fer : 2007-12-05 22:41:26
cogówna hahahahhahhahhahahhahahaha
˜wkr : 2007-12-06 02:54:52
przedostatnia fota fajna kosiara do trawy :)
˜M&M : 2007-12-06 11:51:01
wszystkie te autka wyglądaja jak przerośniete hipopotamy, ogólnie to lipa, ale niektórym się podobają.
˜Irek : 2007-12-07 14:38:18
nieżłe wozia tylko na drogi powiatowe i gruntowe
˜Marcin : 2007-12-11 11:04:50
Beznadziejne... Choć by mi za to płacili to bym takiego nie wzioł
˜web : 2007-12-27 22:31:23
a pod maską pewnie każdy ma min. 5 litrową jednostkę... eh amerykanie mają kasę to mają fajne bryki
˜bill79 : 2008-01-03 23:23:43
dla mnie BOMBA!!! gdyby polskie drogi na to pozwoliły, chciałbym się takimi urami wozić
Meffyou : 2009-03-19 18:19:25
17 wyglada jak z filmu "kobra" ze stallone
djchrysler : 2011-11-25 19:04:34
Dzieła sztuki na kołach ....