2008-04-29 98734
1 / 4
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
Tarapaty (część 6)
1 2 3 4
˜Arfoooo : 2008-04-29 11:30:38
chce miec tam garaz:> zdjecie nr 12
˜Wybryk : 2008-04-29 11:39:35
Debilizm nie ma granic
˜czubek : 2008-04-29 12:33:26
ożżż fuck... niektóre wypadki musiały byc bolesne
˜geohound : 2008-04-29 13:02:16
Az mnie krocze zabolalo jak popatrzylem na zdjecie nr 16 :|
˜heniu : 2008-04-29 17:24:28
i widac, do czego doprowadza wyobraznia ludzi, ktorzy maja polonezy
˜roman : 2008-04-29 18:54:21
hehe w niektórych przypadkach moja wyobraźnia nie daje rady
˜Marek : 2008-04-29 20:19:22
Ludzie z tego białego Kangura nie mieli szans.
˜Synchro : 2008-04-29 20:54:53
w połowie przypadków nie potrafie sobie wyobrażić jak do tego doszło... niesamowite a zaraz głupie...
˜bajzoon : 2008-04-29 21:37:07
Połowa z tych aut znalała już właściciela w Polsce - sprowadzone jako bezwypadkowe :)
˜weed071 : 2008-04-29 22:45:21
nietylko jako bezwypadkowe, ale właścicielem była kobieta, na dodatek niepaląca...
˜Cezary : 2008-04-29 23:41:28
W niektórych nie miło...
˜Leon POL : 2008-04-29 23:49:49
no fajnie sie na poatrzy mimo że to nieszczęscie ludzkie (i głupota też) ale kurwa.......JAK?? !
˜Oink : 2008-04-30 14:49:21
Ale słodkie :D Ciekaw jestem jaki procent z tych ypadków spowodowany był przez błondynki pod wpływem? :P
˜1w : 2008-04-30 22:03:00
na jednym zdiecu lezy calo owinietw w folie i czeka na ..........
˜John Xenir : 2008-04-30 22:03:18
Watson Holden - z kim ja pracuję xD
˜### : 2008-05-01 00:19:44
Nie tylko Polak potrafi...
˜venom : 2008-05-01 08:41:38
spox
˜XxxGrzybXxx : 2008-05-02 18:55:27
Niby fajne ale zal mi tych ludzi Którzy zgineli xD
˜ss : 2008-05-02 19:46:19
samochod w basenie o_O
˜nie : 2008-05-03 18:05:38
??????????? niech ktos powie
˜niewiem : 2008-05-06 22:39:13
To naprawde trzeba miec albo pecha ,albo byc bardzo zdolnym:p
˜EL Macha : 2008-05-07 00:25:33
Pobres Audi... saludos Chile........
˜s. : 2008-05-08 19:28:32
Dziś we Wrocku pani chciała przejść przez ulicę. Niestety zapomniała, że jedzie samochodem no i inny wjechał w nią. Manewr tej pani był taki genialny, że az praktycznie niemożliwy ;)
˜e. : 2008-05-08 21:00:32
A kierowcą była kobieta, na dodatek blondynka:)
˜Nid : 2008-05-09 11:57:38
wyjątkowo dużo audi :) zastanawiające
˜laksdjh : 2008-05-10 04:11:36
wyjatkowo duzo zdjec pochodzi z rosji ....
˜efka : 2008-05-14 20:31:17
no woman no crash
˜BD : 2008-06-03 01:28:57
the wowon standin there with there car on top of another one:P crazy people
lisek00 : 2009-01-06 16:03:37
obok auta lezy worek ?? zdjecie 57 :|
Meffyou : 2009-03-18 19:09:57
Z TAKIEGO WYPADKU TRUDNO WYJŚĆ CAŁO:|
wuja : 2009-04-15 18:19:52
to jest folia aluminiowa. pewnie ma to swoja nazwe... sprawia ze nie wychladza sie organizm
rekas : 2009-04-15 21:02:28
Jaka tam folia aluminiowa. Koc termiczny. Z jednej strony srebrny z drugiej złoty.
W zależności jak odwrócisz albo chłodzi albo grzeje takiego poszkodowanego. Tego na zdjęciu 57 akurat grzeje, albo po prostu zakrywa :/
rekas : 2009-04-15 21:04:28
A co do samochodu w basenie. Osobiście obstawiam, że zdradzany mąż wepchną
auto swojej ukochanej małżonki. Niestety bez jej wybranka.