2008-06-21 188951
1 / 4
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
Jej portret (część 2)
1 2 3 4
XYZ : 2008-06-21 21:38:21
i ktoś mi jeszcze powie, że to nie jest płeć piękna:P no umówmy się - naturalność wygrywa:P z pełnym obiektywizmem...50 the best
kaloryfer : 2008-06-21 21:40:42
piękne zdjęcia
nareszcie jakaś fajna galeria po dnia osuchy
missErfolg : 2008-06-21 22:14:24
Niestety, tą naturalność można zaobserwować na zaledwie paru zdjęciach.
Sway : 2008-06-21 22:18:46
Asem w rekawie babeczek jest to,ze faceci nie maja pojecia o ich urodowych trikach.
XYZ mowi,ze naturalnosc wygrywa :D
Kazda z tych babek ma na sobie podklad, puder, tusz do rzes, kredke na oku lub w oku, [cien], roz do policzkow, szminke, a na wlosach lakiery, pianki, musy, zele. Do tego sa obfotoszopowane, a zdjecia robione z najkorzystniejszej perspektywy :D
Jeszcze warto wspomniec o kosmetykach pielegnacyjnych, jakich sie uzywa, aby skora miala odpowiedni koloryt i fakture.
No i dziekujmy Bogu, ze faceci sa wzrokowcami.
Namarin : 2008-06-21 22:59:08
Sway ma dużo racji w tym co pisze. Bez tej całej chemicznej pomocy te zdjęcia by tak nie wyglądały, podobają się ale naprawdę rzadkością jest aby kobieta wyglądała tak bez niczego. W każdym bądź razie brava dla fotografujących, czasami i dobre oko jest potrzebne.
Namarin : 2008-06-21 23:02:04
Po raz wtóry nasuwa mi sie pytanie. Czy autorzy zdjęć mają świadomość że widelec publikuje tu ich prace.
Osobiśce szczerze wątpię bo widzę kilka zdjęć które już wcześniej widywałem na deviantart.
eco : 2008-06-21 23:13:12
tancerka..ktore zdejecie Twoje?:)
luty : 2008-06-21 23:29:28
Namarin... przeciez te zdjecia nadsylane sa przez userów. Sam niejednokrotnie wysylalem.
Nnatii : 2008-06-21 23:35:32
Mniejsza w to ile tapety maja na sobie....ladnie wyszly na zdjatkach i to sie liczy :) Galeria niczego sobie
Pepis : 2008-06-21 23:42:58
ładnie, niektóre nawet bardzo ładnie ale lepsza jest galeria "jej portret(1)" :)
comradeSzoti : 2008-06-22 00:05:55
konto na deviantarcie pani ze zdjecia nr. 25 ;)
yellow-stock.deviantart.com
Sway : 2008-06-22 01:42:19
Dlatego babki wygladajace naturalnie to te, ktore potrafia dobrac sobie odpowiednie kosmetyki [ kolory sa najwazniejsze], a nie te, ktore ich w ogole nie uzywaja ;)

Apropos, to zadam jego portretu!
XYZ : 2008-06-22 11:11:43
nie mówię, że nie mają na sobie żadnych kosmetyków!! ale są to takie,które zakrywają mankamenty i podkreślają to, co najpiękniejsze!! pozatym patrząc na reklamy, czy w ogóle w tv na te wszystkie plastikowe lalunie od których chce się już żyg** to jest dla mnie naturalne piękno
kasiaclaire : 2008-06-22 13:52:48
Przyłączam się do żądania o Jego portret ;>
Misiasty : 2008-06-22 14:47:12
"tego kwiata jest pol SWIATA !!!"
Sway : 2008-06-22 14:56:44
Nie zgodze sie, reklamy perfum sa genialne :)
verka111 : 2008-06-22 15:03:35
Niektóre są naprawdę niezłe, szkoda, że większość pań mają zbyt ostre make-up'y ... Właśnie, kiedy galeria DLA pań ? :D Pozdrawiam !
jenngiz : 2008-06-22 17:52:03
wolshebniy
jarek : 2008-06-22 18:20:05
wow przy tej rudej z 3 padłem :) ale jest sporo naprawdę bardzo ciekawych zdjęć w których po prostu nie widać PS-ka i to się chwali :P
btw. co do autorów zdjęć jestem jak najbardziej za zeby umieszczać linki do ich galleri/portfolio, dla admina nie jest to chyba tak wiele roboty aby umieścić źródła, a tak nikt nie będzie się miał do czego przyczepić :)
DJRadioActiv : 2008-06-22 19:20:04
Większośc nawet ładna, ale dla mnie moja i tak najpiękniejsza:*:*
eco : 2008-06-22 20:25:20
mam nadzieje ze to nie jest twoje zdjecie w avatarze RaDIOACTIV
trzeba byc kretynem aby wystwic zdjecie swoje i laski..
gdybym nie byl gentelmenem..juz ja bym ocenil...
pzdr
Mauzer : 2008-06-22 21:14:18
@eco: to jakis dzieciak hehe a ta jego dziewczynka to chyba jakas gimnazjalistka :P
a te pieknosci to fotoszopnosci i kosmetyki...
jakos nie przepadam jak kobiety sie szpachluja
efka : 2008-06-22 22:05:19
alw pieguska nazdjęci 19
DoForLove : 2008-06-22 23:07:29
piegi są świetne ;)
wgcd : 2008-06-22 23:17:51
82:)
pv : 2008-06-23 02:03:56
Chociaż to prawda oczywista, jeszcze raz napiszę, ze Sway ma rację. O gustach się nie dyskutuje, każdy ma w soboe swego rodzaje piękno (nawet Diego Poodle:) Jak dla mnie: 45 najlepsze, dla mnie ideał w pojęciu absolutnym (oczy, usta, kości policzkowe, włosy), 67 za narkotyczno-obłąkane spojrzenie, 81-ma w sobie pazurek dziewuszka i 86 bo trochę do mnie podobna.
Eco, a co Ty taki ciekawy mojego zdania? Jak zniknę na wakacje to jeszcze zaczniesz za mną tęsknić ... ;p
eco : 2008-06-23 06:15:28
heheh
nie Twojego zdania tancerka... tylko Twojego Zdjecia, zdanie to ja mam swoje:)
pzdr
LeonPOL : 2008-06-23 14:57:34
subtelna galeria. zdj. 50 jak dla mnie ownuje:) co do make up-u ... no po to jest co by oko nacieszyć, sami pewnie nie raz widzieliście jak takie panienki wyglądają przed retuszem. no ale jak już tapetować to z też umiarem..... jak sie mówi "co za dużo to i świnia nie zje" ...osobiście też cenie naturalność (nie myślcie że jestem nudystą i koleguje sie z Gracjanem Roztockim ;P)
pv : 2008-06-23 16:20:23
a zdjęcia nie masz swojego? :P
eco : 2008-06-23 16:59:17
moje zdjecie bedzie w galerii ktora sie dopiero tworzy...
bedzie miala tytul-"ciacha rocznik 84":)
a twojego mam naidzieje ze nie ma w "przypadakch ludzkich"
pzdr szalona
instrumental : 2008-06-23 17:13:16
Zgadzam się z kobietami pod spodem.

[a "DJRadioactiv" zmienił avatar, żeby uniknąć oceny eco?^^:P]
pv : 2008-06-23 19:18:03
dj W R A C A J! Chcemy Cię takiego jaki jesteś i Twoją dziewczynę też. Ja sobie też swoje zdjęcie wstawię niedługo to przynajmniej będziemy wiedzieć jak wyglądamy, a tymczasem .. myk myk i już mnie nie ma . '/
eco : 2008-06-23 19:27:20
ej a u mnie radio ciagle z panna:) osohoziii>?:)
XYZ : 2008-06-23 19:46:32
no i co zrobiliście?? Radio się nam jeszcze zamknie w sobie i nie będzie miał kto nadawać xD
eco : 2008-06-23 19:49:04
3/4 userow ma polewe z radio;/
ja pie..ole mam wyrzuty bo ja ta nagonke rozpoczalem
sorry stary (czyt. mlody:)
vox1413 : 2008-06-23 21:45:35
Przepiękna galeria, świetne
LeonPOL : 2008-06-24 00:57:30
biedny Radio....chciał chłopaczyna jak najlepiej i żeby jego kobieta była zadowolona a tu prosze...no ale tak to bywa na widelcu...nie ma to tamto ;)
bromborek : 2008-06-24 14:12:17
czemu obecnie jak ktoś wystawia zdjęcia to wszystkie muszą być wypudrowane czy wygłaskane PS - ja takich cer w życiu nie spotkałem
chillout : 2008-06-24 20:56:55
piegi wrrrrauuu:))))
ladar : 2008-06-25 08:01:05
śliczne :)
Luccky : 2008-06-26 20:05:39
Szlachetna twarz
z : 2008-06-27 00:43:52
przepiękne oczy- 25, 37, 48, 52, 53, 58, 68, 79, 96 ;] zazdroszcze, dużych, wspaniałych oczu ;]
z : 2008-06-27 00:45:39
nie 53 tylko 54 ;)
alex : 2008-08-08 21:28:44
Zdjęcia 5 i 7 śliczne.. a...może to te dziewczyny;)
mischa : 2009-05-20 16:34:46
53 cudowne
maxum : 2009-05-20 16:53:16
o wlasnie takie zdjecia sprawiaja mi najwieksza fraide .Przepiękne kusicielki
jacagda : 2009-07-25 02:39:30
uwielbiam dziewczyny z DUŻYMI !!!! OCZKAMI ;) po prostu są PIĘKNE ;)
Kasiachna : 2009-08-31 15:35:52
co do 19 to jest niesprawiedliwe, bo ja też mam piegi i też bym chciała być taka ładna :/
a ża posiadanie ich tez mi się coś od życia należy :(( ;P
Hermina : 2009-09-06 22:26:39
9 podobna sobowtor mojej kumpeli 12 jest fantastyczna zreszta jeli piekna modelka zdecie tez jest piekne ma to cos
bartex09 : 2010-04-16 13:42:38
25,42,44,47,64,74 POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!
;DD::D:D::D
v0yo : 2010-04-16 19:59:49
Dla mnie 28;32;81!!!;88