2008-09-10 102234
1 / 3
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
Foto by Krzysztof Sordyl
1 2 3
TomeceK32 : 2008-09-10 03:57:11
Piekne fotki. szczegolnie te oczy na 24 tym
pesciQ : 2008-09-10 08:22:25
mi najbardziej podoba się 12 :) dziewczyna na tym zdjęciu przynajmniej nie wygląda sztucznie :/
amelia : 2008-09-10 09:52:09
Normalne zdjecia. Co to za sztuka zrobic zdjecie pieknej kobiecie? Zadna.
wojtas : 2008-09-10 11:29:56
pewnie sztuką jest je namówić na sesję ;)
faleczka : 2008-09-10 12:21:50
ładne, niektóre nawet bardzo
NiePytajJak : 2008-09-10 12:23:10
27 - to zdjęcie już kiedyś było na widelcu, ale i tak jest świetne :)
49 - nogiiiiii :))))))))
Zw1d : 2008-09-10 12:40:37
duzo zrobione w HDR i od zajebania fotoszopa
Pennywise : 2008-09-10 13:04:44
Bez rewelacji! ładne kobiałki i to wszystko. PS widać miał więcej do powiedzenia niż sam "fotograf"
margaux : 2008-09-10 13:41:26
Sporo ładnych kobiet, ale czy na prawdę do pozowania nadają się tylko szczupłe?
TomHunter : 2008-09-10 14:51:20
"Normalne zdjecia. Co to za sztuka zrobic zdjecie pieknej kobiecie? Zadna."

piekna kobieta sama w sobie jest sztuka.
Matik : 2008-09-10 16:34:11
ładne dziewczyny...
a fotograf pokazał klasę :)
Nnatii : 2008-09-10 20:28:33
Takie Photoshopowe....22, 30
Baalp : 2008-09-11 11:10:30
@margaux
Ja nie chciałbym ogladać grubych :)
Klonu : 2008-09-11 13:14:26
9 moim zdaniem daje rade :)
Truskawkowe : 2008-09-11 17:24:04
5te naprawde mnie urzekło.
Pepis : 2008-09-11 23:28:29
29 bo lubie rude laski :)
GhoSt : 2008-09-12 19:07:25
ze szczupłymi łatwiej stworzyć kompozycję, która Cię jak "Truskawkowe" urzeknie ;-)
Wymiatacz z niego...nie ma co...
Mauzer : 2008-09-13 22:00:33
niektore maja to cos w oku, z reszta nie tylko w oku haha ;] taki blysk, normalnie czuc ze kobieta z charakterem
jak ja nienawidze "niestabilnych", bez charakteru, bez wyraznych pogladow i swojego zdania, uleglych i niezdecydowanych kobiet... cos okropnego az traci sie wiare we wszystkie kobiety przez takie przypadki... :P a wez i traf na taka jaka pisalem wyzej... ;p malo takich, niestety i trafic trudno
Magdalenqa : 2008-09-17 21:41:10
te fotki sa zaje.biste
DJRadioActiv : 2008-09-25 19:34:24
babiarz...
andii : 2010-01-23 21:50:56
niektore lekko bez wyrazu, ale poza tym genialne !
eraserhead : 2010-10-09 16:22:23
chujnia
eraserhead : 2010-10-09 16:24:02
nie wiem na chuj komu takie zdjęcia....