2006-10-11 23567
Pussycat Dolls
Pussycat Dolls
Pussycat Dolls
Pussycat Dolls
Pussycat Dolls
Pussycat Dolls
Pussycat Dolls
˜pol : 2006-10-11 00:06:51
ze niby są ladne :?
˜Slash : 2006-10-11 15:26:07
No moze niektore :S
˜Nina : 2006-10-14 21:11:21
Jeśli wam się nie podobają to po co wchodzicie?!
˜Nina : 2006-10-15 15:08:49
Moje ślicznotki... Dziwię się, że tak rzadko puszczają je na VIVA POLSKA.
˜Nina : 2006-10-15 15:12:53
No dalej komentujcie! Już chyba od dawna nikt tu nie zaglądał... Jak tylko ktoś tu zajrzy to niech komentuje... Pleas!!!
˜lolo : 2006-10-16 14:52:42
Te panienki wcale nie są ładne , tylko pokazały troszke ciałka....
˜Nina : 2006-10-19 17:35:28
Te panienki wcale nie są ładne... Te panienki wcale nie są ładne... Tere fere! To kto Ci się podoba?? Orlando Bloom?
˜lolo : 2006-10-19 20:48:03
Jak dla mnie : Krysia z balkonu,Christina jako wiedźma i jeszcze Niebieskooka niewiasta ( Link No , to są dopiero...
˜lolo( Do Nina ) : 2006-10-19 20:49:56
A jak masz może jakąś propozycje to napisz...
˜Nina : 2006-10-22 12:31:02
Nie mam... Faktix na niektórych zdjęciach (tutaj) nie są ładne... ale na większości niczego sobie... :)
˜kula : 2006-10-26 08:25:36
ruda jest obrzydliwa
˜Nina : 2006-10-26 21:24:39
Ale za to jaki ma głos... Jak ją zrobią, to jest śliczna!!! :(
˜kuku : 2006-10-29 15:31:24
niezle laski
˜jjj : 2006-11-01 14:08:27
Nicole S. jest superrrr :)
˜karol : 2006-11-08 16:42:03
Z takimi laskami mógł bym niezle poszalec
˜Nina : 2006-11-11 17:35:44
Troche zmieniły się komentarze jak mnie nie było.
˜cobkilla : 2006-11-16 12:15:47
nicole wymiata
˜Nina : 2006-11-17 19:00:42
W sensie (wymiata)??? :/
˜Memento : 2006-11-25 01:55:24
w sumie coś w sobie majom.Mi się podobają
˜Nina : 2006-12-01 13:14:22
Zgadzam się... (chyba bede patronka tej stronki puusycat dolls)
˜Asia : 2006-12-02 19:46:42
Nie dziwie sie ze najczesciej ta czarna pokazuja bo reszta to porazka ;]
˜Dawid : 2006-12-04 22:16:31
Nicole jest dobra sunia, reszta to przecietniaczki hehe , a ruda to potwór :)fota nr.3
˜Nina : 2006-12-16 20:45:06
A Medison? (murzynka)
˜M : 2007-01-24 13:03:57
Przeciez caly ten zespol to Nicole. Reszta to chórek. Na 90% tekledysków jest Nicole. Na każdym zdjęciu ona jest pierwsza. Skonczy sie solowa kariera.
˜Mistrz : 2007-01-28 16:03:53
Nic tylko pogratulowac suczkom ciałka mozna by je schrupać na podwieczorek
˜Teuton : 2007-01-30 19:24:37
nie wszystkie panie urodziły się z cipkami
˜kika : 2007-01-30 19:25:21
kicz w najczystszym wydaniu
˜uu : 2007-02-05 20:24:25
ee dslaczego ta zcarna zawsze na przodzie jak one mailay byc zepolem niedlugos ie pewnie rozpadna
˜Nina : 2007-02-12 11:52:11
Podobno tak, ale jakoś się chyba utrzyma. Nicol będzie śpiewała solo... :(
˜olo : 2007-03-01 00:25:14
International Singing Prostitutes
˜nius : 2007-03-20 15:04:32
don't cha!
˜milka (= : 2007-03-30 16:42:03
Są ładne są sliczne i pieknie spiewająaaaaaaaaaaaaaaaaa naj naj bardziej podoba mi sie MELODY jest suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper
˜aneta : 2007-05-03 17:47:28
Są dwie murzynki
˜aneta : 2007-05-03 17:48:43
Są dwie murzynki
˜aneta : 2007-05-03 17:50:14
LoLo umówisz sie ze mną
˜lolo (do Aneta) : 2007-05-12 19:33:05
Aneto a skond taka propozycja???
˜kam009 : 2007-05-16 16:09:59
ładne czy nie rzecz gustu, tylko ciekawi mnie jak one sie kasą dzielą ?:| jedna nicole spiewa a reszta tylko udaje no i tańczą sobie gdzieś tam w tle za nicole
˜Nina : 2007-06-10 15:25:59
Napewno mają swoje sposoby...
˜sims@ : 2007-06-15 19:53:12
lolo masz rację!
˜Underage : 2007-06-19 14:21:25
Ja bym je chciała kiedyś zobaczyć w mniejszej ilości makijazu... Takie moje małe prywatne zyczenie;)
˜Willa : 2007-06-20 10:06:27
Underage zgadzam sie z Toba
˜dla mnie : 2007-06-20 18:24:44
jak dla mnie ani brzydkie ani piękne, po prostu ladne kobiety ,trzeba jednak przyznac ze ciała mają zadbane. ZA DUŻO TAPETY
˜Sonia : 2007-06-28 01:01:20
Jedna z nich ponoć jest transwestytą. To prawda ?;>
˜Gośka : 2007-07-03 14:06:04
nicol moze byc, reszta taka se. poprostu make up i ubranie robia swoje.
˜koczkin : 2007-07-04 13:11:16
Nicole najpiekniejsza na swiecie
˜mia : 2007-07-19 21:18:03
widac ze ta reszta to slabe tlo dla tej czarnej ona tez taka srednia ma za duzo maikjazu
˜Nina : 2007-07-30 16:04:07
Sonia, to nie prawda! Wszystkie to płeć piękna :P
˜kara : 2007-07-30 18:32:16
ta ruda jest oblesna nawet makijaz nic nie dal wyglada jak facet
˜eD : 2007-08-02 11:12:57
ta ruda to podobno facet...
˜gabriel : 2007-08-10 15:45:34
Hola a Tdos!!!!
˜gabriel : 2007-08-10 15:46:36
Hola a Tdos!!!!
˜gosia : 2007-09-12 18:38:06
spoko laski;D
˜EmmetBrown : 2007-11-18 02:11:14
Heh , gram już 9 miesięcy w asphalt urban2 , i dopiero teraz zdałem sobie sprawę z tego że tam są właśnie One na screen'ach!! PS. Ruda jest super!! Ta czarna też .
˜EmmetBrown : 2007-11-18 02:11:15
Heh , gram już 9 miesięcy w asphalt urban2 , i dopiero teraz zdałem sobie sprawę z tego że tam są właśnie One na screen'ach!! PS. Ruda jest super!! Ta czarna też .
˜NIKA : 2007-12-16 20:10:44
TO JEST SUPER ZESPUł!!!!!!!!!!!!!!!!najbardziej lubie nicole bo sama tak mam na imie.narka.pozdro dla wszystkich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
˜MonNiKa : 2007-12-21 12:28:06
Najbardziej to lubie Nicole bo jest najładniejsza !! buSsSka dla Wszystkicha !! :*:*
˜kasik : 2008-02-20 22:45:52
kazda ladna na swoj sposob(;
˜JA : 2008-02-29 00:33:18
najbardziej co bym chcial z tych zdjec to ten samochod :D reszta niech sie idzie ......... :P no i zabral bym ze soba nicole :) wiecie po co....... :P:P:P:P:P:P