2009-05-06 163760
1 / 4
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
Smacznego! (część 2)
1 2 3 4
cruz : 2009-05-06 18:15:02
65-nie pasuje do tej galerii
77-krzyk muncha
Galeria świetna - głodna sie zrobiłam :)
anetab : 2009-05-06 18:15:27
bleeeeeeee... nic wiecej nie powiem...
nikita : 2009-05-06 19:06:20
Obstawiam kurczaki w jacuzzi i jeszcze kilka innych :) Zdjęcie 65-hardcore nawet jak dla mnie. Pewnie zaraz zleci się banda wegetarian agitując, że my mięsożercy jesteśmy potworami itp itd...Próbowaliście kiedyś przestawić lamparta, lwa itp na wegetarianizm??? Przecież to tacy sami drapieżnicy jak my...
Canven : 2009-05-06 19:16:20
biedne zwierzaki ....
podla galeria zalosna wogole co robi na widelcu?
xanaphia : 2009-05-06 19:20:10
Mniam,mniam,mniam...
i jeszcze om,om,om ;]
i nic wiecej nie trzeba.
Co,jak co, ale nic z tego nie chciałabym spróbować.
golomb : 2009-05-06 19:20:55
Canven polecam animal planet albo discovery
Mon : 2009-05-06 19:36:57
'Krzyk' zajebisty.
andii : 2009-05-06 19:46:50
kruczaki w jacuzzi :D !
verka111 : 2009-05-06 19:59:42
Cóż. Nie samym chlebem żyje człowiek. ;)
nyga : 2009-05-06 20:02:06
96 dziękuję za przemycenie motywu Monty Pythona ;*
dirtzone : 2009-05-06 20:08:50
co oni jedzą na zdjeciu 22 ??? :0
MKM : 2009-05-06 20:18:13
ahahha :D:DD kurczaki na 14 najlepsze :D
elfe : 2009-05-06 20:21:17
boszzz.... aż zgłodniałam od tych zgjęć xdd mehehe...
elfe : 2009-05-06 20:21:49
zdjęć* głupie literówki xd
kontradzik : 2009-05-06 20:22:15
małe dziecko z grilla najlepsze 9
Landsmann : 2009-05-06 21:06:27
zgłodniałem
czerwien : 2009-05-06 21:19:00
30 - nike air max 90 apetyczny old school
eraserhead : 2009-05-06 21:19:27
eraserhead
Nnatiii : 2009-05-06 21:24:49
moze niezbyt smaczna...ale zato SWIETNA galeria... ciezko wybrac najlepsze zdjecie ;] niektore niszcza
xmarionettex : 2009-05-06 21:37:48
makabryczne ;s pomyslowe i oryginalne czasami, ale uh.. juz calkiem odechcialo mi sie patrzec na miesko ;p
wazzup1988 : 2009-05-06 23:25:05
68, ku chwale zdrowej zywnosci xD
ZYGA : 2009-05-06 23:56:28
Niema to jak zajebista porcja mięsa na obiad.
Riposta : 2009-05-07 10:05:26
6,9,21,26,35,59,65,70 - masakryczne przegięcie :/
ale reszta bardzo pomysłowa :D
villemo : 2009-05-07 11:51:11
obrzydliwe i mało śmieszne.
Knuraz : 2009-05-07 12:05:30
bla bla bla myślę że jak by was mały głodek przycisnął to nie przebierali byście w galerii :)))))
cokecherry : 2009-05-07 18:54:41
apetyt odchodzi od niektórych..
cokecherry : 2009-05-07 18:57:19
nie bawmy się jedzeniem ;/
Mazoka : 2009-05-07 19:11:50
Pytanie do wszystkich oburzonych:
A SZYNECZKA SMAKOWAŁA??
A od oglądania coś tak człowieka głodek łapie :)
nasau : 2009-05-07 20:53:37
na 14 kurczaczki sie parzą heh
eef : 2009-05-07 21:52:28
94 najlepsze, a reszty to wydlamy nie dotykac
bovls : 2009-05-08 11:41:36
ludzie to mają fantazję :]
apolonia : 2009-05-08 14:00:52
no niektore masakrycznie niesmaczne, np. 4 czy 9 ktore wyglada jak dziecko obdarte ze skory ;///
apolonia : 2009-05-08 14:03:59
nikita - jesz mieso bo jestes jak lew i lampart? tez rodzisz na trawie i sikasz po okolicy zeby zaznaczyc swoja obecnosc? moze i organizm masz podobny, ale nie rozumiem jak mozesz porownywac moralnosc swoja i zwierzecia - ono nie moze kupic sojowego kotleta w sklepie, a Ty i owszem, wiec nie pierdziel, ok? thx.
Riposta : 2009-05-08 14:53:51
Apolonia

idź się utop :D
a sory że zapytam : jesteś niepełnosprytna?
Fierceness : 2009-05-08 21:27:16
Apolonio: nie chodziło jej przecież o cytuję "rodzenie i sikanie na trawie", tylko o zwyczaje żywieniowe! Ja jestem chyba dobrym przykładem "wszystkożerności": owszem kupuję kotlety sojowe i te wieprzowe też! To ja jestem dobra w 50%??
nikita : 2009-05-09 09:27:00
Apolonio- jem mięso bo jesteśmy drapieżnikami, i całe wypracowania od wegetarian tego nie zmienią. Uważasz, że grodzenie teren dookoła domu i zawieszanie tabliczek z nazwiskami to nie jest znaczenie terenu???Tylko robimy to na swój sposób i tyle. O moralności zwierząt wypowiadać się nie będę, bo nikt nie udowodnił, że zwierze takowej nie ma, aż się dziwię, że uważasz, że jesteśmy w czymś lepsi od zwierząt...
nikita : 2009-05-09 09:27:10
Apolonio- jem mięso bo jesteśmy drapieżnikami, i całe wypracowania od wegetarian tego nie zmienią. Uważasz, że grodzenie teren dookoła domu i zawieszanie tabliczek z nazwiskami to nie jest znaczenie terenu???Tylko robimy to na swój sposób i tyle. O moralności zwierząt wypowiadać się nie będę, bo nikt nie udowodnił, że zwierze takowej nie ma, aż się dziwię, że uważasz, że jesteśmy w czymś lepsi od zwierząt...
nikita : 2009-05-09 09:30:27
hmm, sorry za powtórkę :] I dodam, że nie jestem "potworem" jak to określasz mięsożerców, też nie lubię jak się męczy zwierzaki i wolałabym, żeby ich hodowanie było bardziej humanitarne, ale nie uważam, że ludzie nie powinni jeść mięsa i tyle.
apolonia : 2009-05-09 11:47:46
no wlasnie, to samo sedno - gdybys zobaczyla jak ktos bije krowe kijem podlaczonym do pradu zeby szla szybciej, a ona by ryczala z bolu to chyba zareagowalabys, prawda? bo jestes dobra, wrazliwa osoba. a gdybys zobaczyla, ze ktos tej krowie chce wbic w glowe stalowy pret - to tez bys zareagowala, zgadlam?
jesz mieso bo jest Ci tak wygodnie i nie chcesz pamietac o tym, co dzieje sie ze zwierzetami ktore sa dla Ciebie zabijane. gdybys miala wziac jakakolwiek odpowiedzialnosc za swoj wybor miesozerstwa - chociazby taki jak wizyta w rzezni, zebys tylko byla swiadkiem tego co sie tam dzieje, nie mowie nawet o tym zebys miala wlasnorecznie zabic zwierze na swoj obiad - to zaloze sie ze juz nigdy nie chcialabys w tym uczestniczyc jedzac mieso. tak stawiam, oceniajac po Twojej inteligencji i wrazliwosci. zastanow sie nad tym, tak dla samej siebie. pozdrawiam Cie cieplo.
apolonia : 2009-05-09 11:53:05
Fierceness - nie ocenialabym tego w kategori zla - dobra. tylko raczej przyjmowania do wiadomosci konsekwencji wlasnych wyborow. uwazam ze jesli ktos zjada zwierzeta, powinien wiedziec co dzieje sie z nimi w trakcie hodowli i zabijania. drazni mnie obluda - mowienie o sobie 'jestem dobra, kocham zwierzeta, pomagam, nie krzywdze' - a przeciez jedzac mieso robisz cos zupelnie odwrotnego. to smutne jak malo autorefleksji jest w wielu osobach.
zebys mnie dobrze zrozumiala, wytlumacze tez ze wierze, ze mozna byc dobrym czlowiekiem nawet krzywdzac zwierzeta przez zjadanie ich. chodzi tylko o samoswiadomosc - 'tak, jem mieso, to moj wybor, zgadzam sie na to co robia tym stworzeniom bo smakuje mi ich cialo - ale za to pomagam ludziom w hospicjum, wplacam pieniadze na 'jedzenie zamiast bomb' albo wyprowadzam psy z miejskiego schroniska.
ok?
nyga : 2009-05-09 13:31:30
Boli mnie jak zrywam jabłka, czuję się jakby zabierał im matkę ;(
Przyznaję, że gdybym musiał sam załatwić sobie mięsko to bym zabił kurczaka, ale już krowy czy świni bym nie tknął (i tak jem tylko drób) ;)
Malpa : 2009-05-09 16:24:43
77 jest genialne!
villemo : 2009-05-09 17:26:12
nikita zacznij czytać książki. od kiedy człowiek jest drapieżnikiem? gdzie masz długie kły do rozszarpywania, pazury i krótki układ pokarmowy? człowiek jest wszystkożerny jak już. aczkolwiek mięso nie jest mu do niczego potrzebne. wsio.
cruz : 2009-05-09 17:43:05
Apolonia WIDZIAŁAŚ KIEDYKOLWIEK RZEZNIE W KRAJACH SKANDYNAWSKICH???????????????
plony5 : 2009-05-10 13:38:36
apolonia jak ty piepszysz to sie w pale nie mieści nie raz zabijałem kury indyki króliki na obiad i jakoś wcąż to jej i nie mam jakies granicy widzałem jak zabijają krowy byki i inne zwięrzęta które jem więć skacz pierdolić i idz sobie zjedz kończynki sokor jestes przeciwnikem mięska ...
Barb : 2009-05-10 21:12:20
Też nie jem mięsa, ale nie robię z tego powodu wielkiego halo. I myślę, że porównywanie kupy mięsa do dziecka obdartego ze skóry to lekka przesada...
rahas : 2009-05-11 19:34:39
dla mnie te dyskusje zawsze wyglądają podobnie... bluzgacie na siebie wzajemnie i nikt nic z tego nie wynosi poza przekonaniem ze jest zajebisty... nie jem mięsa och nie och nie! zbluzgajcie mnie bo mam inny styl życia... Apolonio nie nawracaj świata bo każdy jest świadomy własnych wyborów i nie ma sensu ich krytykować i kłócić się o to czy są właściwe... niech każdy zachowa swoje ideologie dla siebie.
kusprzyk : 2009-05-11 21:36:59
weganie i wegetarianie, wy wszyscy macie najebane we lbach :/ pierdolone chudzinki, wiecznie glodne one ratuja zwierzeta hipokrytki ze skorzanymi paskami :/
instrumental : 2009-05-12 15:59:00
77 - świetne z tym 'Krzykiem'!

a tak ogólnie... wy wszyscy macie problemy.xD
ZYGA : 2009-05-12 17:15:53
Chodzcie zjemy Apolonie. No chyba że boicie się niestrawności.

Jakoś nawet w kosciele nawiązują do kanibalizmu.

Ksiądz podnosząc kielich klepie o spożywani krwi chrystusa,a jedząc opłatek klepie o jedzeniu ciała chrystusa.
Więc Apolonio nie pierdol że ludzie nie piwinni szamać mięsa.
Ciekawe czy taki lew lub lampart pogardziłby tobą.
maxum : 2009-05-13 00:36:53
Nie lubię miesa które smierdzi trawa ,no chyba ze dobrze ja przyprawimy
djdeath01 : 2009-05-15 18:38:06
@ Apolonia (ładne imię swoją drogą)
Co ty pieprzysz kobieto? Na wsi w życiu nie byłaś? Człowiek je mięso, ponieważ jest ono mu potrzebne do prawidłowego funkcjonowania. Niektórych substancji pochodzących z mięsa (chociażby niektórych istotnych białek) nie zastąpisz jedzeniem trawy, czy kotleta sojowego. Jesteśmy uwarunkowani od samego początku naszego istnienia do spożywania mięsa (dlatego mamy kły, tzw. "trójki"). Sugeruję poczytać o tym jak grupa krwi decyduje jaką powinniśmy mieć dietę i jakie rodzaje mięsa są wskazane dla osób z daną grupą. Organizmu nie oszukasz lewacko-wegetariańską ideologią. Doskonale wiem, jak wygląda zabijanie zwierząt i gdybym musiał, nie miałbym większych skrupułów przed upolowaniem i wypatroszeniem sarny, albo ryby (też mięso w końcu;)). I chociaż każde zwierzęciu hodowlanemu należą się dobre warunki utrzymania (żeby mięso było jak najzdrowsze, a jakże, po to w końcu jest hodowla) i godna śmierć to należy pamiętać, że ZWIERZĘ TO NIE CZŁOWIEK!
maxum : 2009-05-20 15:07:05
dideatho1, prawie ze masz racje ,mylisz sie tylko co do jednego ,no co do dwóch rzeczy ;Apllonia jest odporna na wszelakie sugestie , oraz brak jakichkolwiek naukowych opracowan co do zwiazku grupa krwi a rodzaj spożywanego białka .Dla pieniedzy i popularności wielu profesorów sie sprzedało .Jest taka ksiażeczka biblia biochemików , biochemia HARPERA albo jak nie ta branża, popularne książki KWASNIEWSKIEGO , DOKTORA KWASNIEWSKIEGO
Entieda : 2009-05-30 19:45:41
@rahas
Popieram w 100%
Apolonia przesadzasz. Jak chcesz zmieniać świat zacznij od siebie moja droga.
globus : 2009-06-02 00:45:29
zwala:)
fjiolek : 2009-11-02 19:21:35
niektóre są tak obleśne że nie wyobrażam sobie że ktoś to zjadł :P ale ogólnie to ok
erytrocytka : 2009-11-24 16:11:27
Czy tego chcecie czy nie APOLONIA ma rację. Jemy mięso i tłumaczymy sobie że jemy je bo jesteśmy drapieżnikami, żeby nie myśleć o tym co się dzieje w rzeźniach. A tam jest naprawdę piekło na ziemi ! Wkurza mnie pierdolenie że zwierzę to nie człowiek prawda ale to nie usprawiedliwia tak okrutnego traktowania zwierząt! No Kurwa to że jesteśmy pierdolonymi ludźmi nie oznacza że mamy tak strasznie traktować zwierzaki. Wszyscy którzy uważają że los zwierząt ich nie obchodzi są słabeuszami. Najlepsi są ci co piszą że " zajmijcie się ludźmi a nie zwieretami" to kompletne ciule. Skoro nie mają współczucia dla zwierząt to gdzie kurwa współczucie dla ludzi?! Jasna cholera mnie bierze. Skąd u ludzi tak głęboko zakorzenione zło że godzą się z takimi zachowaniami wobec zwierząt?! Kurwa niech wreszcie coś rozpierdoli tech świat a rasa ludzka zniknie na zawsze.
erytrocytka : 2009-11-24 16:13:20
Jeszcze jedno: Tak się rzuciliście na Apolonię a To chyba z wami jest coś nie tak że przyzwalacie na okrucieństwo.
maxum : 2009-11-25 15:02:41
krwinko , daj przykład , zacznij rozpierduchę od siebie
daylight : 2010-01-12 14:08:42
9 - szczerze mówiąc, nawet na moje poczucie humoru, to jednak przesada :(
Mufini : 2010-02-04 14:35:34
ogółem świetna galeria ;] ,

ale 9. 18. 65. to lekkab przesada ;c.
Mufini : 2010-02-04 14:35:47
ogółem świetna galeria ;] ,

ale 9. 18. 65. to lekka przesada ;c.