2006-12-11 19679
Knight Rider
Knight Rider
Knight Rider
Knight Rider
Knight Rider
Knight Rider
Knight Rider
Knight Rider
Knight Rider
Knight Rider
Knight Rider
Knight Rider
˜maciej : 2006-12-11 17:16:35
ze ten woz sie jeszcze uchował ;)
˜Komentator : 2006-12-11 23:04:01
Piekny jest prawda:)
˜renju : 2006-12-13 13:03:01
renju2m@gmail.com
˜MŁODE ORŁY : 2006-12-13 13:49:23
samochód mojch marzeń ehhh
˜M@R!O : 2006-12-15 10:45:53
a ten co, z kosmosu??
˜xawer : 2006-12-28 10:43:48
... a gdzie David Haselhof ???
˜Damian : 2007-02-15 21:19:06
ciekawe czy przeszedł by przegląd w Polsce :d Z taką deską rozdzielczą ??
˜KinG : 2007-03-02 21:49:17
zajebisty wozik!!!!!ciekawe ile ma koni
˜KinG : 2007-03-02 21:49:42
hehhhhhhhhhhh
˜M3ati : 2007-03-10 19:01:23
i co On jeszcze kurwa moze jezdzi sam i gada ale bzdura
˜hrumque : 2007-03-13 17:47:07
Nie no, ale wioska. Jeszcze tylko dodać mc-gaywera ;) i mamy skansen obciachu z lat 90...
˜dzigaa : 2007-03-22 22:34:05
nic lepszego taki samochod ale tylko na nocna jazde po miescie na przypal kolo baletow gdzies ;D dla mnie mega lans ;D tak jak samochod druzyny A
˜narg cz : 2007-05-13 19:27:27
hola, chalani, tohle vypadza na funcni verzi kitt 2000, original z filma, jeden je na prodej v usa, za +-100 000 dols ;)
˜dawid : 2007-06-23 21:44:09
fajny wóz gdzie można taki kupic prosze o jakies namiary odwdziecze się
˜tigaar : 2007-11-07 13:07:09
to jest Pontiac Trans Am z 1984 roku. Te samochody tak jak inne można kupić na aukcjach intertnetowych, allegro, ebay itd.
˜i co jeszcze : 2007-11-21 16:24:31
heh dayton mam tej firmy zimowki
˜kajman : 2008-01-26 19:33:03
Nie za przyjemnie się musi parkować z taką kierownicą ;)
˜kami : 2008-05-21 23:46:09
jak sie to auto na filmie zwalo, kit??? dobrze mowie ???