2007-01-26 74732
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Angelina Jolie
˜mientki : 2007-01-26 22:32:13
jest boska...
˜Slash : 2007-01-27 10:39:13
TAaaa ale te tatuaze jej nie pasuja przynajmniej nie wszystkie a w telewizji tak jak by miala wieksze cycki niz na tych zdjeciach :S
˜Nayak : 2007-01-27 11:44:24
Te jej tatoo ja szpeca a nie zdobia...
˜Stacho : 2007-01-27 19:07:21
jest beznadziejna, nie wiem co w niej ludzie widzą... dla mnie tragikomedia
˜maslo : 2007-01-28 15:21:10
"beznadziejna" - LoL. Bez watpienia niepowtarzalna
˜kW : 2007-01-28 16:49:49
ONA MA BOSKIE USTA!!! CHCIAŁBYM, Żeby mi POZSAŁA!!!
˜ADISUPERBLADI : 2007-01-28 17:37:26
jebac paris hilton!---angelina rulez!!!
˜Piotras : 2007-01-29 12:40:17
Dobra sztanga nie ma co;)
˜Teuton : 2007-01-30 14:58:24
Dobrze, że ten produkt ma kod kreskowy
˜yeti : 2007-01-31 18:36:21
cudo super to jest laska z prawidłowymi wymiarami
˜kamil : 2007-02-01 11:16:37
jakie wary!jak murzynski trebacz! pewnie dobrze SSIE!
˜mati : 2007-02-02 19:04:25
nahpiekniejsza kobieta na swicie!!!!!!!
˜lauralicja : 2007-02-03 03:23:51
dolną warge ma powiękrzoną , a szkoda może mogłabym jej dorównać heh /lol marzenia nie do spełnienia
˜ada : 2007-02-03 17:55:26
jej tatuaże są super
˜S : 2007-02-08 00:41:04
Cyc ma na miejscu
˜ja : 2007-02-09 18:46:50
ale bym ssał
˜Ala : 2007-02-09 22:01:05
bardzo ladna kobieta, ale usta to ma tzw. rybie....
˜anti : 2007-02-10 01:43:14
łał, co za magia :D bez makijażu wygląda co nieco gorzej, no ale miło spojrzeć na przyjemne zdjątko ^^
˜dlugi : 2007-02-18 17:00:45
nic rewelacyjnego,w normie,"ŁADNIEJSZE SIĘ NOGAMI Z ŁÓŻKA SPYCHAŁO"
˜dlugi : 2007-02-18 17:01:00
nic rewelacyjnego,w normie,"ŁADNIEJSZE SIĘ NOGAMI Z ŁÓŻKA SPYCHAŁO"
˜MAREK : 2007-02-23 02:43:04
NIE WSZYSTKO ZLOTO CO SIĘ ŚWIECI - NORMALKA
˜Henryk : 2007-02-24 02:41:15
Ale paszkwil jest pomazany...
˜Kris : 2007-03-02 01:38:22
mi tam sie podoba, a usta ma napewno ladne.
˜Kris : 2007-03-02 01:39:34
No i jest naturalna w przeciwienstwie do wiekszosci gwiazd
˜ap : 2007-03-04 13:15:46
ma zrobione piersi, nos, usta, usnunięte dwa ostatnie żebra, żeby mieć węższą talię. wystarczy poczytać;)...
˜mili : 2007-03-08 16:44:00
jakby sie czytalo to by sie wiedzialo ze usta ma naturalne...
˜ona : 2007-03-19 15:42:56
Boże jacy wy jesteście pojebani, większość to pewnie zazdrosne laski :/. "Jest beznadziejna, ma rybie usta..." - popatrzcie się na siebie, cuda natury! Ona jest naturalnie piękna, niczego sobie nie powiększała idioci! A jej tatuaże to jej sprawa, nie ro
˜ona : 2007-03-19 15:43:38
...nie robiłą ich dla picu, każdy z pewnością coś dla niej znaczy.
˜Punisher : 2007-03-20 19:43:35
Fascynująca piękność.....Babka jak się patrzy..a jest na co popatrzeć...
˜jjaaa : 2007-03-27 13:09:50
" Ona jest naturalnie piękna, niczego sobie nie powiększała idioci! " Taa jasne! To poogladaj jej zdjecia z mlodosciu i terazniejsze! Poprawiala sobie nos, powiekszala gorna warge, ma silikonowe kosci policzkowe i powiekszala sobie biust. Pomimo tego u
˜jjaaa : 2007-03-27 13:12:31
cd pomimo tego uwazam ze jest piekna i jak na gwiazde to niewiele sobie poprawila. PS teraz troche zbrzydla najpiekniej wygladala jakies 3-4lata temu.
˜yeti : 2007-03-28 22:54:20
moim zdanie exstra laseczka jak sie patrzy zgrabniutka i bogata we wszystko co potrzebne
˜aaa : 2007-04-07 16:30:51
Najpier bym jej kazał tatuaż zlikwidowac bo nie obrzydza jak bym ja prał od tyla, potem pracnie cała noc jazda na maxaaaaaa
˜moza : 2007-04-08 22:57:38
piekna, 6
˜Anka : 2007-04-17 21:34:34
Naprawdę jest PIęKNA!!!Chciałabym tak wyglądać.... kto mówi, że nie jest piękna po prostu jej zazdrości!!!
˜Marta : 2007-04-30 20:18:53
Anka... masz racje!
˜Czarek : 2007-05-07 19:41:39
Może i tatuaże to jej sprawa, ale IMHO tylko ją oszpecają. Tak pozatym to bardzo ładna!!
˜india : 2007-05-15 19:19:45
nawet jesli sobie zoperowała to i owo,i tak jest najpiękniejszą kobietą na świecie.Ma niepowtarzalną urodę.
˜pater : 2007-05-23 18:40:51
jej sylwetka jest nie do zarzucenia ,jej usta są niepowtarzalne...
˜Don Ortega : 2007-05-27 19:58:19
Zjawiskowa kobieta - jedyna,fascynująca,niepowtarzalnie piekna
˜CallypsOO : 2007-06-27 21:21:50
Ja jej nie lubie i nie podoba mi sie jej uroda anoi nic mi sie w niej nie podoba ale ewentualnie zdjecie 5 jest niezle ;]
˜Martulka : 2007-06-27 21:30:02
Taaa... Angelina Jolie ma swój niepowtarzalny wdzięk, bardzo oryginalna uroda:) Tylko podziwiać... (Zwróćcie uwagę na 1 i 2 zdjęcie, jaka różnica?)-podpowiedź patrz brew xD
˜Paweł : 2007-07-02 12:53:51
Mniam:)
˜misiek : 2007-08-13 14:27:34
boska w tej bialek sukni a to ostatnie zdjecia miodzio!!
˜becik : 2007-09-23 13:14:45
a ja tez jestem dziewczynka i wcale nie jestem zazdrosna!zdaje sosie sprawe z tego ze sa kobiety lepsze ode mnie i ona taka jest chociaz w realu wyglada troche gorzej a zdjecie robia swoje!ale usta ma naprawde zajebiaszcze sama chcialabym takie miec:)
˜becik : 2007-09-23 13:16:19
to bylo odnosnie komentarza onej:D
˜Łapa : 2007-11-17 15:26:06
Piękniutka ta Angelinka:) ale bym ją....mmm.....
˜1w : 2007-12-30 16:09:51
piękna kobieta, ciekawe jak przyżadza zupe mleczną?
˜dzik : 2008-01-26 11:54:21
idealna kobieta nic dodac nic ujac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!piekna
˜manti : 2008-01-26 22:19:32
wystarczy spojrzec na jej córeczke,by wiedziec,ze usta ma naturalne-bomba
˜kasik : 2008-02-20 22:28:57
kurcze... lubie ja, jednak ona dobrze wyglada gdy zadba o siebie, albo jak jest na takiej sesji.. moje zdanie
˜gość : 2008-03-24 18:24:18
Też mam bardzo pęłne usta jak Angie i musze powiedzieć że są one odbierane różnie. Jedni mówią, ze są piękne i niespotykane, za to inni że za duże i mówią na nie "karpie usta", "murzyńskie wary". Każdemu podoba się co innego xP xP Ale ja je i tak lubie, tak sam jak Angeline Jolie! :))))
˜Kamil : 2008-04-01 21:12:24
Dla mnie to najpiękniejsza kobieta na całym świecie
˜muszka : 2008-04-13 10:49:58
Tu nie chodzi o same usta, bo mogłaby mieć duże usta i mieć brzydkie oczy i nic by to nie dało. Kocham ją za jej skromność, urodę, za to, że nie chodzi na solarium, za jej elegancki, klasyczny styl ubioru. Nie ma gwiazdy piękniejszej od niej, żadna pseudo gwiazdka jej nie dorówna!!!!!!
didi : 2008-08-05 22:26:10
ciekawy tatuaż :)
dirtyplaya : 2008-08-13 15:24:50
hot milf
chaneluska : 2009-02-04 23:08:13
na jednych zdjeciach ma pieprzyk nad brwią , a na drugim już nie :P czuć photoshopem :D
Tisz : 2009-02-13 04:04:02
Jak wszystkie zdjęcia z sesji każdej modelki, każdego modela :]
gonzo88 : 2009-07-27 01:04:21
emanuje od niej kobiecością
bob909 : 2009-07-27 14:13:57
zdjecie 8. prawa (widoczna) pacha, krawedz z tlem jest jakas dziwna... photoshop?