2007-03-05 97996
1 / 6
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
Pojazdy w dziwnych okolicznościach
1 2 3 4 5 6
˜aston25 : 2007-03-05 16:06:35
wow... ale krasa. Cieikawe jak te audi wbiło się na e drzewo?????
˜Joker : 2007-03-05 20:04:28
Jak na niektóre zdjecia patrze, to nie az nie moge uwierzyc...
˜jol : 2007-03-05 20:36:38
ciezki film
˜andrzey : 2007-03-05 20:40:20
nawet nie mysle z jaka predkoscia oni wpadali
˜maciek : 2007-03-05 20:53:48
niezle - ale audi z drzewem to za mocne - ciekawe czy to nie reklama jakaś albo swietny koles od photoshopa bo to troche niewyobrażalne
˜kathy : 2007-03-05 21:06:25
jaki osrany woz hahahaa
˜Kenobi : 2007-03-05 23:29:52
jeszcze sie wyklepie... pewnie na giełdzie je znajdziecie... polak potraf!!i:P
˜bueh : 2007-03-05 23:46:45
mocna jest ta fota z arabami;D
˜Uğur Özen : 2007-03-06 00:03:33
Güzel Türkiyem den de manzaralar var :)
˜,,, : 2007-03-06 00:18:48
chujowe.....
˜mmm : 2007-03-06 00:40:27
lamusy niektore to fotomontaż a nie drzewo wbite w samochód!
˜Piotras : 2007-03-06 09:01:56
ale miazgi co nie które bez kitu
˜AAA : 2007-03-06 09:16:42
Wy serio wierzycie w drzewo w samochodzi hahah polowa z tych zdjec to fotomontaz lamusy... i tak maluch jest the best.. Poza tym to mialo byc samochody w dziwnych miejscach a nie wypadki samochodowe ;/
˜Mati : 2007-03-07 03:37:08
Może drzewo w samochodzie to fotomontaż, ale reszta nie wygląda jak fotomontaż cwelu.
˜Michał : 2007-03-07 11:48:22
Zdjęcie - Zielona Cordoba pod czerwonym tirem. Wypadek w Polsce zgineły 2 osoby !!!
˜Tomi_go : 2007-03-07 15:27:49
A nie przypadkiem w Czechach???
˜Aga : 2007-03-08 18:25:47
A gdzie ten samochod co wpadl do metra w wawie? :>
˜Ans : 2007-03-11 16:44:03
może dopisz przy zdjęciach ile osób zginęło, uśmiejemy się :]
˜j : 2007-03-15 00:39:29
˜j : 2007-03-15 00:41:12
˜s : 2007-03-15 00:42:02
Link
˜d : 2007-03-15 00:42:30
<img src=http:// Link
˜e : 2007-03-15 00:43:47
tspeedgalleries.com%26%2525%2532%253347fg%26%2525%2532%253347lsg%26%2525%2532%253347%3B001%26%2525%2532%253347images%26%2525%2532%253347%3B46.jpg%3E/
˜ja : 2007-03-15 00:44:04
Jezdzić samochodem sie odechciewa...
˜spider : 2007-03-16 18:24:13
Drzewo w samochodzie to nie fotomontaz tylko reklama !
˜M@R!O : 2007-03-24 20:10:24
no ale żeby samochód wiechał na skocznie narciarską;/;/ to lekka przesada
˜Maciora : 2007-03-28 13:31:13
To auto na skoczni to była kampania reklamowa nowej Audicy, wyjechała dopiero za 3 podejściem jak założyli kolce :]
˜a : 2007-04-03 18:55:37
ale zajebioch
˜gege : 2007-04-10 00:54:41
drzewo w samochodzie to nie reklama tylko zabezpieczenie przed kradzieżą!!! :)
˜Kaczorek : 2007-04-11 09:15:56
Jednym słowem S.U.P.E.R.
˜dajno : 2007-04-14 21:09:05
szkoda takich samochoduw np. jak GTRIX
˜aa : 2007-04-18 10:07:08
najbardzioej szkoda tego enzo nie dosc ze wyszlo tylko 400 to juz jest jeden mniej:(
˜ağa : 2007-05-16 12:30:16
güzel türkiyenin de aua goyam hehehehehe
˜ja2 : 2007-06-16 12:48:01
zajebiste fotki
˜Litera : 2007-07-03 00:21:12
fajnie fajnie ale kierowcy jak i pasazerowie tych pojazdów nie zyja...
˜P.P. : 2007-09-07 15:02:16
ta corveta co uderzyła w naczepe od tira to jest HARDCORE.
˜bigger : 2007-09-12 09:33:38
zdolni zdolniejsi najlepsi :)
˜ivi : 2007-09-12 22:27:56
zaczebiaste momochody hihi:D
˜dredon : 2007-10-05 22:10:44
miazga
˜mala : 2007-11-04 11:52:34
wow niezli ja jednak zaloje porsze;[[[[[[[[[[[[[[[[[[ glupki
˜# : 2007-12-27 15:30:39
dziwnym przypadkiem znakomita większość tych sytuacji została spowodowana przez właścicieli luksuskowych aut (Lexus, BMW, Audi, Porsche, etc.) - może jednak to prawda, że cena samochodu jest odwrotnie proporcjonalna do pojemności mózgu kierującego?
˜lucynka : 2008-01-28 19:34:08
Ale czad!!!! Skad sie biora tacy kierowcy?????!!!!
˜Agaciaa : 2008-02-19 21:19:02
No dobra, ale z ludzi w niektórych przypadkach to pewnie tylko miazga została :/
˜Zip : 2008-03-01 22:08:53
Dobre Dobre fotki ale czy ktoś pomyślał o tym ile ludzi tam zginęło to jest wsztyk!!!
˜lota : 2008-04-22 14:55:07
niektórzy ludzie to mistrze w kasowaniu aut
˜amelia : 2008-05-06 00:36:42
symbol śmierci XXI wieku...
ziper : 2009-06-11 01:21:22
zdjecie 80hahahahahahah ford mustang 90kM+1