136
2007-03-15 166536
Kulturystki

Kulturystki

1 2 3
˜wirus : 2007-03-15 13:30:25
o kor... nawet by debowe mocne mi nie pomogło - nie skusił bym sie na zadna :P
˜lol : 2007-03-15 13:43:21
co na to LPR? to takie nienauralne! Powinni tego zabronic! ;-)
˜hub : 2007-03-15 13:45:04
trochę sie dziewczyny przerysowały i zostały karykaturami
˜illmen : 2007-03-15 14:30:26
fuj... ;/
˜myszka : 2007-03-15 14:31:11
nie ma jak "kobiecość" ... fuj
˜enduro : 2007-03-15 17:02:12
Stasiek? To Ty??? Cozes Ty chlopie ze soba uczynil? ;)
˜JarMer : 2007-03-15 17:02:54
zrzygac to na nie bym sie mogl obrzydlistwo
˜aga : 2007-03-15 17:55:39
rany!! to przecierz już nawet nie kobiety tylko "kobietony" jak to powiedział pewien polityk ;] ale nawet jak się rozbiorą wyglądają jak tanzwetyści (sorks nie wiem jak to się pisze) :P
˜froq83 : 2007-03-15 17:56:35
fuuu one wygladaja wszystkie jak Transwestyci fuuujjj dobrze ze jeszcze obiadu nie jadlem :P
˜ania : 2007-03-15 18:03:47
one wyglądaja jak fale dunaju :/ bleee.... brzydze sie takim czymś ....
˜superman : 2007-03-15 18:41:06
CRAP !!!!!!!!!!!!!
˜Rasputin : 2007-03-15 19:27:43
Babochłopy paskudne
˜aga26uk : 2007-03-15 20:26:12
ja pier......ole jak mozna sie tak zapuścic.
˜Misiek : 2007-03-15 20:48:56
Naturalny sposób aby kobieta stała się facetem z zewnątrz... Wstrętne. Wybaczcie mi Panie ale takajest moja opinia i jej nie zmienię.
˜Kenobi : 2007-03-15 21:11:20
Zgroza... kulawy pies by na nie niespjrzał... jak oglądam zdjęcia to mnie mdli:/
˜Sizar : 2007-03-15 22:04:54
Kenobi święta racja- wg mnie kobieta to szczupłe i nie zbyt silne stworzenie, a kulturystykę niech pozostawią mężczyną...
˜krzicho : 2007-03-15 22:41:01
Ale szybko przelecia... zle slowo... przewinąłem tę galerię. Jakbym miał wybrać naj...ekhem nie ważne, to bym wybral ta z wargami pod koniec. Wygłąda jak połączenie Pudziena i jakiejś pacynki z Muppetów.
˜madz : 2007-03-15 23:19:44
mi to sie kojarzyz facetem z głowa kobiety :P
˜lexxs : 2007-03-16 00:05:08
pani na jednym zdjęciu z samą sztangą jeszcze ujdzie reszta to paskustwo po wyrzucania gnoju
˜Piotr : 2007-03-16 00:13:25
O FUJ !!!!!!
˜Piotras : 2007-03-16 10:30:38
Tylko czemu one mają męskie wyrazy twarzy!!!Najlepsza jest ta z wielkimi i różowymi warami hehe!!Ale koń!!!!
˜drusilla : 2007-03-16 14:38:53
nie chcę nikogo obrażać, bo każdy ma swój gust, ale dla mnie to wynaturzone potwory!!!!!!
˜Nikki : 2007-03-16 15:36:03
Zdjecie w okularach jest super :)
˜kanashii : 2007-03-16 17:08:45
za duzo męskich genów ale jak kto tam lubi
˜b : 2007-03-16 18:40:39
wole zeby wyglądały tak niż zeby miały wąsa :P
˜Kudlaty : 2007-03-16 19:01:16
zygnac se mozna...
˜m : 2007-03-16 19:10:01
Arnold by się bał z nią spotkać
˜inja72 : 2007-03-17 00:03:30
Barock och bodybuilding spelar i samma liga. utstuderad svulst.
˜Nayak : 2007-03-17 07:29:30
Kobiety nam zmeznialy. My w zamian coraz czesciej stajemy sie ciotami. Wymiana plci??
˜zbynioo : 2007-03-17 11:24:36
Brzydcy ci chłopcy, a niektórzy mają nawet biusty.
˜polon : 2007-03-17 13:21:12
ciekawe czy se klaty depilują ;)
˜adisuperbladi : 2007-03-17 14:36:17
zerzygałem się...
˜BioZ : 2007-03-17 15:59:44
Ta w turkusowym bikini w jednym z ostatnich zdjęć wygląda jak jakiś żołnierz po koksach, albo jak diabeł, albo jak jedna germanistka... Ogólnie to fuj:/
˜Kacper14 : 2007-03-17 19:08:56
Babochłopy ....... ble .....:(
˜bart : 2007-03-17 23:10:51
ale tyłeczki mają fajne takie jędrne a nie obwisłe jak u wiekszosci kobiet po trzydziestce
˜ojoj : 2007-03-18 14:40:02
Pewnie polowie juz wacek urosl.. fuj sam testosteron
˜:) : 2007-03-18 20:23:46
Panowie wolicie "coś takeigo" czy te normalne kobiety z ciałkiem?;>
˜loko : 2007-03-18 21:07:55
...no i zachamowanie erekcji na 2 tygodnie...dzięki
˜Toxic : 2007-03-18 22:59:16
omg hauhauhuahuahuha za dużo sterydów i testosteronu xD
˜nacuej : 2007-03-19 13:23:26
faceci bez penisów.
˜misia : 2007-03-20 21:32:34
to ja juz wole miec celulitis
˜piecho : 2007-03-20 23:32:24
o paniee... toz 90 procent z nich jakbym na ulicy zobaczyl bilbym rekordy swiata w sprincie! najgorsze ze ich twarze sa zupelnie meskie... bllllleeeeee
˜Yagna : 2007-03-21 00:48:26
Ale potwory8)
˜rofl : 2007-03-21 02:03:04
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!
˜Bajsepolade : 2007-03-21 02:03:50
OMFG UGLY!!!!!!!!!!!!!
˜kødd,N.zxx : 2007-03-21 02:04:55
ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly! ! ! ! ! ! ! ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly! ! ! ! ! ! ! ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly! ! ! ! ! ! ! ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly ugly! ! ! ! ! ! ! ugly ugly ugly
˜viki : 2007-03-21 10:44:22
mniammmmm
˜can : 2007-03-22 17:27:17
way be kadınlardan midem bulandı be :P Link
˜chileno : 2007-03-22 18:46:29
what tha f...!
˜stefan : 2007-03-22 21:31:14
niezli faceci :)
˜bonuz : 2007-03-23 23:51:21
zobaczcie jakie mają kwadratowe ryje od koksu!!!!DEBILE!!!!
˜ewelina : 2007-03-28 20:40:51
faceci z buzkami kobiet=/ ja pierdole :D:D rozumie miec ladna figure, lekki zarys miesni ale to!!! nie przypada mi do gustu
˜Jo : 2007-03-30 01:52:23
Co za babochłopy!!! Pojebało!
˜Wenus : 2007-03-30 11:10:13
Koniec świata jak te kobiety(o ile można je nazwać kobietami)mogły doprowadzić się do takiego stanu wyglądają obrzydliwie.
˜Maruś!! : 2007-04-03 19:01:10
3...2...1... paw!
˜docent : 2007-04-08 18:03:29
Jesteście jak rozżarzony gwóźdź w dupie apacza ha ha chłopy
˜Anka : 2007-04-09 17:04:29
Faceci z taka gora miesni tez sa malo apetyczni... wszystko spoko, ale w umierze :/
˜Paulinka : 2007-04-10 13:28:04
fuj fuj gdzie to się rodzi
˜Aliszja : 2007-04-13 13:58:03
ale z tymi transami to przesada..... obiadu juz nei zjem... przez tydzień Bleeeee
˜... : 2007-04-20 19:42:11
matko fuj...wyglądaja jak mężczyźni :/
˜polak : 2007-04-24 20:34:10
fuj taka kupa miesni przeciesz tu ani cyckow nei ma tylko miesnie a taka w luzku to ja dziekuej :D:D
˜insane : 2007-05-03 20:15:57
kogo to może jarać ? :/// ja pier... współczuję
˜Hard : 2007-05-06 18:16:45
a pysknij do takiej lol
˜durnot : 2007-05-07 00:05:38
niektore kiedys pewnie nawet ladne byly i co z siebie zrobily??
˜kam009 : 2007-05-16 15:53:18
one pewnie na siłce biorą więcej na klate (piersi :P) niż niejeden facet
˜Malinka : 2007-05-21 12:05:46
Wiecie że takim kulturystkom zanika biust?Muszą sobie robić operacje plastyczne
˜kamaz : 2007-06-01 14:01:02
oto dowod jak z fajnych laleczek robia sie umiesnione pasztety (oczywiscie nie wszystkie sa ladne)
˜ww : 2007-06-22 18:50:50
znakomita wiekszosc tych maszkaronow nawet kobitek nie przypomina, fujj
˜mj : 2007-06-28 14:27:31
o ja jebie, szczeka poleciała do podłogi a oczy odwrociły sie w strone mózgu....
˜Roksana : 2007-06-30 12:44:34
ja pierdole ale paskudy... FUJ zaraz sie chyaba zrzygam.... babochłopy
˜Monia : 2007-07-01 21:21:29
o kurde one wygladaja jak faceci!! straszne sa!!:/
˜Paweł : 2007-07-02 12:41:25
Co to za poczwary?
˜HOODY77 : 2007-07-02 23:47:38
toż to transformersy jedynie 5 i17 fotka jest ok
˜ania : 2007-07-04 16:26:17
fuuuuuuuuuuuuj......
˜assk : 2007-07-06 04:11:52
˜filipos : 2007-07-06 17:55:39
Masochistyczne szczególnie te foty gdzie są prawie nagie bleeeeeee!!!!:(
˜wiewiorra : 2007-07-17 13:27:14
niektore takie ładne lecz ten nadmiar mięśni tylko je oszpeca
˜girlsa : 2007-07-20 14:45:19
Zero kobiecości, a te sukienki, bielizna koronkowa czy w ogóle jakieś damskie ubrania śmiesznie wyglądają. Mam wrażenie, jakbym patrzyła na transwestytów... :/
˜ala : 2007-07-28 15:40:06
przecież one wyglądają jak faceci;-(
˜ala : 2007-07-28 15:40:06
przecież one wyglądają jak faceci;-(
˜Numenor : 2007-07-30 11:04:49
Każdy robi to, co lubi, ale dla tych Pań szacunek za pracę nad sobą, szczególnie z dietą
˜olus : 2007-07-31 21:42:18
jakbym byla facetem to nie chcialabym miec takiej laski wiec czemu one to robia
˜ONI : 2007-08-06 20:43:32
paskudy....fuuu.... to nie sa kobiety- to potwory
˜Samara : 2007-08-13 06:22:30
rozumiem ze robia to co luba ale straciły kobiecos ich figury są jak meskie a twarze nie wiem czemu czy tez przez to ale wygladają jak meżczyzni...a szczególnie nagie zdjecia....piersi wygladają paskudnie....no cóż...chcą byc sexy na zdjeciach ale z takimi figurami to niemozliwe...
˜Akos : 2007-08-13 16:05:36
masakra
˜Szeroki : 2007-08-25 09:57:55
I to ma być płeć piękna.......... one wyglądają jak tranwestyci
˜morka : 2007-08-28 15:50:18
obrzydliwe ;| przecież to od raz widać ze niektore 'kobiety' to umalowani faceci! fuj ;|
˜TT : 2007-09-09 14:30:41
zapewne robią to co lubią ale nie ma w nich już kobiecości w tradycyjnym tego słowa znaczeniu, ich ciała i twarze są męskie i nawet prowokujące pozy nie są w stanie wpłynąć na odbiór
˜PRZECIETNA : 2007-09-21 20:36:56
KOBIETY NIE POWINNY TAKICH RZECZY ROBIC... ALE CZEGO TO SIE NIE ROBI DLA PIENIęDZY(CHOROBA).... CHOC MOZLIWE JEST ZE KILKA Z NICH ROBI TO Z ZAMILOWANIA....
˜Ja : 2007-09-24 20:05:01
szczena mi opadla ale zgacha totalne brzydactwa......
˜kamaz : 2007-10-20 12:38:22
jakby sie nie golily pod pachami to by wygladaly jak faceci ;/ blee
˜jelcz : 2007-11-03 22:13:54
Kulturystyka nie jest dla kobiet(fitness cipy fitnes!) nic a nic nie sa sexi
˜Krzysztof : 2007-11-06 18:43:56
Niektóre zajebiście wyglądają, lecz niektóre też przesadziły zbytnio i nie wyglądają kobieco
˜Pekniety Jeż : 2007-11-09 13:36:29
Kawal chlopa z tych babek ale tak na serio to prze hujowo to wyglada jak baba sie spina i wychodzi z niej karka dyskotekowy.hujnia golnie dziwczyny nie robcie takiego czegos bo robicie z siebie hmmm huj wie co robicie
˜error : 2007-12-06 16:23:31
ZAJE....STE !! NORMALNIE TAKIE żONY ! SPOKO DZIEWCZYNY TAK 3MAć !!!!!
˜mietek : 2007-12-26 01:35:34
bleeeeeeeeeeeeeeeeeee !!
˜ares : 2007-12-26 23:11:44
co za trole są na tych fotach...
˜sergio : 2007-12-26 23:17:49
............ ........... ...............!
˜xxx : 2008-02-02 21:57:07
ale szmaty szok!!
˜seba : 2008-02-04 23:28:55
wszyscy tylko mowia jakie to ....... a ja uwazam jalo prawdziwy maczo ze sa bardzo sexi i piekne naprawde poonetne
˜anonim : 2008-02-09 18:24:28
seba gdzie ty tu sexi widzisz??????sprosny maloletni fetyszysta ;/
˜sebi : 2008-02-12 10:06:46
pachniesz geyem "seba"
˜kamaz : 2008-02-15 22:42:29
gdyby nie pisalo tam ze sa to kulturystki to bym myslał ze sa to faceci
˜kichu : 2008-02-21 22:15:25
lubie kulturystki ale niektóre zdjęcia są lekko przegięte
˜j;ljl : 2008-02-22 16:08:28
chuj nie baba
˜jeż : 2008-03-09 20:56:50
rzeźba zajebista, podziwiam. Tylko z masą przesada w większ. przypadków!!!!
˜szkielet : 2008-03-15 06:37:14
super laski ale w polsce chyba takich nie znajde:-((
˜kawa : 2008-03-25 14:58:21
no nijak to nie jest ładne dla mnie
˜Marta : 2008-03-27 16:37:28
Jak można zrobić sobie taką krzywdę? Masakra ;/
˜mlino : 2008-03-29 00:53:44
jakies 70% tu pokazanych kobiet bardzo mi sie podoba i bym je.. :)
˜eureka : 2008-05-14 15:17:01
nie kobiece, ostatnie zdjęcia są obleśne przez czały czas wydaje mi się, że głowy kobiet są doklejone do męskiej sylwetki - wogóle nie pasują.
˜Jaras : 2008-05-18 13:58:47
tylko ten tygrys jest zajefajny.
˜Pati` : 2008-05-31 20:41:06
fuuuuuuuuujjjjjjjjj
Noit : 2008-06-21 20:40:43
ale syf
elwoo : 2008-10-04 18:43:00
ale to musiało wymagać od nich pracy i wysiłku. Kobietom ciężej o wiele ciężej jest zbudować masę mięśniową a później zrobić z tego ładna definicje. ale nie zmienia to faktu ze 99,9% takich kobiet zrobiło z siebie ... no brak słów :) ale skoro facet może to czemu kobieta nie ich ciało ich wola niech ćwiczą jak chcą :)
uzar : 2008-10-12 18:55:19
ta z 24 jest prześliczna ;)
gulek : 2009-01-03 22:46:25
co za gówno
wojekstaszek : 2009-01-04 18:30:24
fuj fuj
PUDZIAN : 2009-02-12 20:07:30
Dla mnie są super!
Lubie mocne i silne kobiety,23,26,35,47 i 58.
Dziewczyny tak trzymać!!!
jakub972 : 2009-02-12 20:34:14
52 <<<<<<<<<<<<<<, nie wierze że to kobieta :D to musi być facet który obciął sobie kutasa
jakub972 : 2009-02-12 20:34:22
52 <<<<<<<<<<<<<<, nie wierze że to kobieta :D to musi być facet który obciął sobie kutasa
Slash019 : 2009-02-12 20:34:24
Trzeba miec niezle w glowie zeby robic z siebie takie cos...
jakub972 : 2009-02-12 20:34:31
52 nie wierze że to kobieta :D to musi być facet który obciął sobie kutasa
Slash019 : 2009-02-12 20:35:17
haha kuba masz racje :P
inter87 : 2009-02-12 21:12:09
I jeszcze prosba dla naszych pieknych polskich kobiet, nie robcie sobie tego. pozdrawiam...
quetepeten : 2009-04-08 20:49:10
kiedyś przeczytałem, że kulturystki są silniejsze od 98% mężczyzn.
aaaaaaaaa! 98%!! teraz większość chłopów ma nadzieję, że jest w tych 2% :)
Riposta : 2009-05-06 14:29:35
26 - OMG JEBBANA jak transwestyta wygląda!!!;/
gerwazy : 2009-05-07 01:35:53
68... myślałem że puszczę pawia :/
gerwazy : 2009-05-07 01:36:33
pomyłka... 62 ;P
mieszko : 2009-09-02 14:48:10
dziewczyny na 6 z dużym plusem
lavvek : 2009-12-18 00:33:20
ciekawe czy majom takie umiesnione cipki
MERCOSUR : 2010-04-20 19:45:13
nieee!!!!! dlaczego??
pampuch85 : 2010-04-20 20:01:33
@ RIPOSTA: to samo pomyślałam o.O
v0yo : 2010-04-21 08:02:46
generalne .... żal.pl
martinsss : 2010-04-22 09:50:24
ale dlaczego dyskredytujecie te babki. Rozumiem może wam sie nie podobać to czym się zajmują i jak wyglądają. Mnie też się to nie podoba, natomiast to jest ich świadomy wybór, świadomie sobie to robią więc wrzućcie na luz. Uczmy się tolerancji dla odmienności (wykluczając extremelne np. dwóch facetów mieszających sobie "kakao"):]
OlgaM : 2011-07-15 18:16:16
Niektóre z tych kobiet nie są takie okropne (4,5,6 zdjęcie). Kwestia zainteresowań. Nie można krytykować kogoś, tylko dlatego że wygląda mało atrakcyjnie. Poczytajcie sobie trochę o kulturystyce: Link Może zrozumiecie, że kulturystyka to nie jest zwykły sport, to cały styl życia. Oczywiście nie popieram tego całkowicie, ale śmiać się, obrażać, nie można. Trochę kultury!